Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kitto
Elev |
Öhm nej det är ju ganska svårt..
Jag har aldrig tyck om personer utan självförtroende. 1 apr, 2014 23:57 |
|
Ithrenniel
Elev |
1 apr, 2014 23:57 |
|
kitto
Elev |
Jo då, en gång till Turkiet.
Jag har aldrig varit i Danmark o.o 1 apr, 2014 23:59 |
|
Ithrenniel
Elev |
2 apr, 2014 00:00 |
|
Alice Weasley
Elev |
2 apr, 2014 06:50 |
|
Pixignom
Elev |
Nej det har jag inte!
Jag har aldrig sett ett helt avsnitt av How I met your mother. Everyone's favorite Narnian. 2 apr, 2014 07:59 |
|
Zendaya
Elev |
Uh, nej det har jag inte.
Jag har aldrig brutit något ben. 2 apr, 2014 08:26 |
|
Pixignom
Elev |
Tack och lov har jag inte det!
Jag har aldrig ätit musslor. Everyone's favorite Narnian. 2 apr, 2014 08:29 |
|
Ithrenniel
Elev |
2 apr, 2014 09:46 |
|
Fellrendión
Elev |
Ahaha... nej, det har inte jag heller XD ... hittills... 0.0
Jag har aldrig varit bra på att laga mat.
2 apr, 2014 11:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen