Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
Jag har inte läst någon av böckerna och jag har inte sett niceville (men den verkar okej) däremot har jag sett "En dag" och jag grät så mycket när jag såg den så ja "En dag" blir mitt val
20 dec, 2012 18:17 |
|
LittleButterfly
Elev |
20 dec, 2012 20:00 |
|
nutella
Elev |
Har inte läst någon av böckerna, men eftersom att min kompis mamma har översatt En Dag så tar jag väl den. :p Jag har sett den filmen också och den är verkligen jättebra c:
20 dec, 2012 20:19 |
|
MissBellatrix
Elev |
omg!! Kom just på att jag sett Niceville!! Fast inte en dag, fast jag har hört talats om den...
Så... Niceville! ♥ ![]() Hey there. You come here often? 20 dec, 2012 20:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-20 kl. 20:49
|
|
Borttagen
|
Har faktiskt ingen aning om någon av dem...
Men Niceville låter rätt nice 20 dec, 2012 20:48 |
|
Zendaya
Elev |
Niceville är nice.
20 dec, 2012 20:53 |
|
Kintsugi
Prefekt |
norrländska, tomatsoppa, glögg, nattlinne, Drew Barrymore, tärna, rödhake, koppar, skidor, ruter
En dag eller Niceville? ...eeeh... vad? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 dec, 2012 23:52 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Jag vet inte vad nånting är så idag väljer jag inte.
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 21 dec, 2012 07:22 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag vet att det var tveksamt att ta en fråga som det fanns en risk att flera inte skulle känna till så mycket om, men jag ville göra det ändå. Och jag kan ju passa på att rekommendera båda dessa böcker (och filmer) för de är helt fantastiska och bland de bästa jag läst! Hur som helst tycker jag att Niceville-filmen är marginellt bättre än filmatiseringen av En dag, plus att Niceville känns ännu något djupare. Därför får Niceville bli mitt val, även om jag älskar båda!
Resultat i frågan "En dag eller Niceville?": 7-3 till Niceville! Obs! Ny fråga i första inlägget - som förhoppningsvis fler kan svara på! 21 dec, 2012 11:33 |
|
Borttagen
|
Nu tändas tusen juleljus för jag har inte hört den andra
Nämen jag gillar Nu tändas tusen juleljus. Spoiler: Tryck här för att visa! 21 dec, 2012 11:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen