@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: aha, vad bra! heheSkrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: nej jag mena inte dig! Jag mena din friend! Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Miyukie: Hej jag är ny här och hoppas på att jag kommer att kommer att vara medlem länge. Vad kul att du registrerat dig här! Börja med att läsa Mugglarportalens regler! Kul, hoppas att du ska trivas Och inte noterade du den nya medlemmens namn heller? Nä nä nä XP jaha! Hon har ju nästan samma namn som dig! It's mah friend man Skrivet av ronnyponny: Jag vet inte men på något sätt känns det som om vi ska akta oss för dig med... O.o HAHAHAHAHAHAHAAHAHA LOL, Neh.. ni behöver inte akta er för mig, ni vet ju hur snäll jag är? I knööööw.
5 mar, 2012 18:42 |
|
Solkatten
Elev |
Miyuki Miyukie Det här kommer göra mig förvirrande.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 18:42 |
|
PerfectFreak
Elev |
Jag såg en bild på tumblr där det stod " You only live ones" och då kom det här upp i mitt huvud
" You only live ones, get skinny now it´s your only chance "
5 mar, 2012 18:43 |
|
vevve_puff
Elev |
mig med! väldigt lika namn Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 5 mar, 2012 18:44 |
|
Piggy
Elev |
Jag håller på med en uppgift för att söka till ett gymnasium. Bild och media.
Ska då rita en film och jag har fyllt i 12 av de 120 bilder som den består av! XD
5 mar, 2012 18:45 |
|
Knizzlare
Elev |
Haha, när jag satt i bussen hem typ nyss, då kollade jag ut genom fönstret, så var det två män i en bil och så tog dom fram två svarta saker och drog över huve, trodde det var rånarluvor ahahhaha, det var bara vanliga mössor
![]()
5 mar, 2012 18:46 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Haha, när jag satt i bussen hem typ nyss, då kollade jag ut genom fönstret, så var det två män i en bil och så tog dom fram två svarta saker och drog över huve, trodde det var rånarluvor ahahhaha, det var bara vanliga mössor hahahaha Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 5 mar, 2012 18:46 |
|
Roxy
Elev |
5 mar, 2012 18:47 |
|
joel9324
Elev |
5 mar, 2012 18:50 |
|
scarhead
Lärare |
jag satt hela tiden och bah ''MEN VADFASEN ÄR DET FÖR FEL MUGGLIS FUNKAR INTE''
sen såg jag att det inte stod ''http://'' innan. kan ju förklara saken. 5 mar, 2012 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen