@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Weasley: Äntligen klar med läxan, man skulle kasta två tärningar 100 gånger och så skulle man skriva ner vad man fick. P.S Jag kastade istället 127 gånger xD Åh vilken rolig läxa! Rolig? Inga läxor är roliga! Den var ju bättre än alla andra jag (och Weasley) har haft, men den var inte rolig. 5 mar, 2012 17:16 |
|
ronnyponny
Elev |
någon som har lust att läsa min halvt färdiga berättelse som är ett projekt i skolan? Mejla i så fall!
Skulle i alla fall uppskatta att få lite respons
5 mar, 2012 17:20 |
|
joel9324
Elev |
5 mar, 2012 17:23 |
|
Borttagen
|
Guys...
JAG HÅLLER PÅ ATT FRYSA IHJÄL ! 5 mar, 2012 17:24 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
5 mar, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 17:25 |
|
joel9324
Elev |
5 mar, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 17:32 |
|
joel9324
Elev |
5 mar, 2012 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen