@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
5 mar, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Studiedag på onsdag nästa vecka. Studiedag för mig på måndag nästa vecka 5 mar, 2012 16:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av leumas vän: Jag trodde att jag hade fått det, men jag fick MVG! Om det nu var Nationella du menade. X'D Ah ^_^ Trodde seriöst på G eller något, men nej VG! Uuuh! NP i NO om typ två veckor eller var det var. Kommer fan få IG! Jag lovar er. Till annat. Ni som tänker göra en vlogg på Potterpartyt måste lägga upp den på mugglis!! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 16:34 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av leumas vän: Jag trodde att jag hade fått det, men jag fick MVG! Om det nu var Nationella du menade. X'D Ah ^_^ Trodde seriöst på G eller något, men nej VG! Uuuh! NP i NO om typ två veckor eller var det var. Kommer fan få IG! Jag lovar er. Till annat. Ni som tänker göra en vlogg på Potterpartyt måste lägga upp den på mugglis!! Typ det enda som jag kommer ihåg från uppsatsen so jag skrev var om Don't stop Believin' och Harry Potter. X'D Engelskan blir kul förutom hörövningen med alla jäkla dialekter. O.O Nationella i Biologi.... jag har ingen aning om hur det kommer att gå. Och så har vi ju matten kvar. Den kommer att bli roligast! 5 mar, 2012 16:44 |
|
LoonyMe
Elev |
5 mar, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av leumas vän: Jag trodde att jag hade fått det, men jag fick MVG! Om det nu var Nationella du menade. X'D Ah ^_^ Trodde seriöst på G eller något, men nej VG! Uuuh! NP i NO om typ två veckor eller var det var. Kommer fan få IG! Jag lovar er. Till annat. Ni som tänker göra en vlogg på Potterpartyt måste lägga upp den på mugglis!! Jarå.. jag lovar 5 mar, 2012 16:54 |
|
Borttagen
|
Alltså jag är så sjukt less på mina "vänner" irl.
5 mar, 2012 16:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Solkatten: Skrivet av leumas vän: Jag trodde att jag hade fått det, men jag fick MVG! Om det nu var Nationella du menade. X'D Ah ^_^ Trodde seriöst på G eller något, men nej VG! Uuuh! NP i NO om typ två veckor eller var det var. Kommer fan få IG! Jag lovar er. Till annat. Ni som tänker göra en vlogg på Potterpartyt måste lägga upp den på mugglis!! Typ det enda som jag kommer ihåg från uppsatsen so jag skrev var om Don't stop Believin' och Harry Potter. X'D Engelskan blir kul förutom hörövningen med alla jäkla dialekter. O.O Nationella i Biologi.... jag har ingen aning om hur det kommer att gå. Och så har vi ju matten kvar. Den kommer att bli roligast! Vi då! FYSIK! x_x Jag vill fan ha biologi. Det enda roliga i no. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen