@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag fick VG på läsförståelsen i svenskan
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 16:22 |
|
EmahS
Elev |
Känner mig elak. Men jag orkar inte prata med min farmor.
Hon ringer flera gånger om dagen. Till både mig och mamma, och pratar i minst en halvtimme varje gång. Gråter, gnäller, skryter, och man hinner inte yttra fler ord än "ja, mja, nej" var tredje minut.
5 mar, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu har jag 100 sidor på skickade mugglepost :o Jag har om tre sidor 2OO Jag fick precis 250 8D EDIT;; Upptäckte just att du skrev " skickade mugglepost", jag menade dom jag fått, hehe, men då har jag 195 Jaha.. på skickade. Då har jag vara 116 xD Jag tar alltid bort de jag får... men jag har ränsat de jag har skickat 1 gång.... då tog jag bort typ 70 mugglepost! 5 mar, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag ska skriva första sidan på 3000, punkt. Nej, det ska jag. PUNKT IGEN. 5 mar, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Jag vill flyga.
5 mar, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 16:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag ska skriva första sidan på 3000, punkt. Nej, det ska jag. PUNKT IGEN. ![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Önskar vi hade haft hoppning idag. Då hade jag nästan fått flyga. Men nehepp. Dressyr.
5 mar, 2012 16:29 |
|
Solkatten
Elev |
Studiedag på onsdag nästa vecka.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen