@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av ronnyponny: Jag FATTAR inte hur Hufflepuff alltid ska ligga så otroligt långt efter alla andra i elevhemstävlingen!! -.- Du glömmer väl inte bort de gångerna som Hufflepuff vann två gånger i rad? Gryffindor. Tyst. ![]() Btw, någon som vet varför Mugglis var nere i morse också? o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av ronnyponny: Jag FATTAR inte hur Hufflepuff alltid ska ligga så otroligt långt efter alla andra i elevhemstävlingen!! -.- Du glömmer väl inte bort de gångerna som Hufflepuff vann två gånger i rad? Gryffindor. Tyst. ![]() Btw, någon som vet varför Mugglis var nere i morse också? o.O HAHAHAHAHA! Gu, den där bilden fick mig f*n att skratta!^^ 5 mar, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Nu har jag 100 sidor på skickade mugglepost :o
5 mar, 2012 16:07 |
|
leumas vän
Elev |
5 mar, 2012 16:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av ronnyponny: Jag FATTAR inte hur Hufflepuff alltid ska ligga så otroligt långt efter alla andra i elevhemstävlingen!! -.- Du glömmer väl inte bort de gångerna som Hufflepuff vann två gånger i rad? Gryffindor. Tyst. ![]() Btw, någon som vet varför Mugglis var nere i morse också? o.O HAHAHAHAHA! Gu, den där bilden fick mig f*n att skratta!^^ Haha "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu har jag 100 sidor på skickade mugglepost :o Jag har om tre sidor 2OO 5 mar, 2012 16:12 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu har jag 100 sidor på skickade mugglepost :o Jag har om tre sidor 2OO Jag fick precis 250 8D EDIT;; Upptäckte just att du skrev " skickade mugglepost", jag menade dom jag fått, hehe, men då har jag 195 5 mar, 2012 16:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 5 kl. 16:19
|
|
Borttagen
|
"If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world." *sjunger falskt*
5 mar, 2012 16:15 |
|
Solkatten
Elev |
Jag ska skriva första sidan på 3000, punkt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu har jag 100 sidor på skickade mugglepost :o Jag har om tre sidor 2OO Jag fick precis 250 8D EDIT;; Upptäckte just att du skrev " skickade mugglepost", jag menade dom jag fått, hehe, men då har jag 195 Jaha.. på skickade. Då har jag vara 116 xD 5 mar, 2012 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen