@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av LoonyMe: nice!! Vi fick macbook för typ två år sen! JAAAOOO! Får min iPad (från skolan) om två veckor! Skriver kontrakt idag Skämtar ni med mig ? ! Får ni det från skolan?! Bara våran skolan som känns fattig eller -.-' Haha, vi får det alltid när vi börjar i 7:an "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: avifors; NEEJJJJ! Gryffindor leder elevhemstävlingen :´( DUDE, NOOOHOHOOOHOOO :'< ![]() ![]() DU FÅR TA OCH BRYTA MOT EN REGEL ELLER NÅTT SÅ KAN DU KANSKE FÅ MINUS POÄNG?! :'DD Mwahaha.... du kan väl ta bort en poäng från Gryffindor? Jag kan vara lite ond ibland! > ![]() 5 mar, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: avifors; NEEJJJJ! Gryffindor leder elevhemstävlingen :´( DUDE, NOOOHOHOOOHOOO :'< ![]() ![]() DU FÅR TA OCH BRYTA MOT EN REGEL ELLER NÅTT SÅ KAN DU KANSKE FÅ MINUS POÄNG?! :'DD Mwahaha.... du kan väl ta bort en poäng från Gryffindor? Jag kan vara lite ond ibland! > Fast nej det skulle kännas fett hemskt av mig xD ... WHAT ABOOUT: Vi fixar något grymt smart som slytherin kan få poäng för?! 5 mar, 2012 16:00 |
|
J-star Black
Elev |
5 mar, 2012 16:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Jag FATTAR inte hur Hufflepuff alltid ska ligga så otroligt långt efter alla andra i elevhemstävlingen!! -.- Du glömmer väl inte bort de gångerna som Hufflepuff vann två gånger i rad? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
sitter och spelar WETOPIA på facebook :3
tycker det är awesome eftersom man gör välgörenhet samtidigt, och jag brukar inte spela såna spel men det känns bra när man typ skickat iväg en måltid eller tjänat en liter rent vatten åt barn i haiti eller så. :3 5 mar, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: avifors; NEEJJJJ! Gryffindor leder elevhemstävlingen :´( DUDE, NOOOHOHOOOHOOO :'< ![]() ![]() DU FÅR TA OCH BRYTA MOT EN REGEL ELLER NÅTT SÅ KAN DU KANSKE FÅ MINUS POÄNG?! :'DD Mwahaha.... du kan väl ta bort en poäng från Gryffindor? Jag kan vara lite ond ibland! > Fast nej det skulle kännas fett hemskt av mig xD ... WHAT ABOOUT: Vi fixar något grymt smart som slytherin kan få poäng för?! Om du skulle göra det skulle det vara liiite maktmissbruk xD Allt bra jag gör får ju jag poäng till Gryffindor för, kan jag inte säga till någon att ge de poängen till Slytherin istället? 5 mar, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av ronnyponny: Jag FATTAR inte hur Hufflepuff alltid ska ligga så otroligt långt efter alla andra i elevhemstävlingen!! -.- Du glömmer väl inte bort de gångerna som Hufflepuff vann två gånger i rad? Gryffindor. 5 mar, 2012 16:01 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Solkatten: om jag inte minns fel så har Gryffindore nu vunnit två gånger i rad!! Nej men jag var inte medlem här då! Skrivet av ronnyponny: Jag FATTAR inte hur Hufflepuff alltid ska ligga så otroligt långt efter alla andra i elevhemstävlingen!! -.- Du glömmer väl inte bort de gångerna som Hufflepuff vann två gånger i rad?
5 mar, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av ronnyponny: Jag FATTAR inte hur Hufflepuff alltid ska ligga så otroligt långt efter alla andra i elevhemstävlingen!! -.- Du glömmer väl inte bort de gångerna som Hufflepuff vann två gånger i rad? Gryffindor. Slytherin måste vinna snart... 5 mar, 2012 16:04 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen