@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
11 nov, 2011 20:07 |
|
leumas vän
Elev |
11 nov, 2011 20:10 |
|
Celebikai
Elev |
11 nov, 2011 20:11 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
11 nov, 2011 20:12 |
|
leumas vän
Elev |
11 nov, 2011 20:14 |
|
Ginnyy
Elev |
11 nov, 2011 20:26 |
|
Borttagen
|
Är du säker på att den inte är photoshopad? 11 nov, 2011 20:28 |
|
Celebikai
Elev |
Ginnyy: Han är ganska lång så han har nog tryckt upp sig mot väggen c:
Sanneli: Den ser inte photoshopad ut. Jag tror på leumas vän, Harry står under med osynlighetsmanteln c: ![]()
11 nov, 2011 20:29 |
|
Borttagen
|
^Jag tkr den ser ut o vara gjord i ps, drf jag frågade. Men ok :3
11 nov, 2011 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är du säker på att den inte är photoshopad? Va? Det där gjorde man ju hela tiden när man var liten, man hittade två väggar som stod relativt nära varandra. Drog av sig strumporna, pressade fötterna mot ena väggen och ryggen mot den andra. Sedan började man klättra uppåt, väldigt enkelt egentligen. 11 nov, 2011 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen