Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
15 okt, 2011 00:36 |
|
Minidjuret
Elev |
Är det bara jag som inte fattar vad ni snackar om'? xD
15 okt, 2011 00:38 |
|
Anapneo
Elev |
15 okt, 2011 00:43 |
|
Minidjuret
Elev |
Aha, låter trevligt xD
Vilka serier? s: 15 okt, 2011 00:45 |
|
superman
Elev |
OC blir bättre sen, lite segt i början tyvärr. Och Skins är så underbart, att det är brittiskt förbättrar det ju bara ännu lite mer 15 okt, 2011 00:46 |
|
Anapneo
Elev |
Skins och OC superman Jag hade kompisar som följde serien och då kollade jag tre olika gånger och jag tyckte bara det var dåligt, haha Men Skins är bara bäst.. Love the accent ♥
15 okt, 2011 00:53 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Ehehe, ja det såg jag men vad är det för serier? xD 15 okt, 2011 00:57 |
|
Borttagen
|
Får panik!! Ensam hemma och hittade en jävla insekt i köksskåpet )))
15 okt, 2011 01:10 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Får panik!! Ensam hemma och hittade en jävla insekt i köksskåpet ))) Usch!!!! Jag hatar kryp D: Svårt att förklara :'
15 okt, 2011 01:27 |
|
Borttagen
|
Ingen som har öppnat tråden ikväll?
15 okt, 2011 22:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen