Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som aldrig har nått daily post limit? Nä. Förstår dock inte hur jag inte har kunnat nått det. Tycker det enda jag gör är att sitta och rebloga saker. ![]()
27 apr, 2012 22:03 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som aldrig har nått daily post limit? Nope, jag har heller aldrig nått det
27 apr, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JoLizz: Skrivet av Borttagen: Hur får man en bakgrund på sin dashboard egentligen? som här: tack så jättemycket :3 men hur avinstallerar man? för jag installerade något pottermore-tema och sen ett annat, men själva "bannenrn" eller nåt stannade kvar... ;c tänkte visa med en bild, men tinypic är elak mot mig ikväll D: det löste sig 27 apr, 2012 22:48 |
|
Katla
Elev |
Jag har inte heller nått daily post limit, men jag antar att det bara är de som har flera bloggar. c:
♏︎ 28 apr, 2012 03:13 |
|
MonsterCookie
Elev |
Jag är på daily post limit right now. TREDJE DAGEN I RAD WHAT IS THIS SRLSY <///3
wolfstar deserved better. 28 apr, 2012 03:21 |
|
scarhead
Lärare |
28 apr, 2012 09:43 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: vilken är din?Jag är på daily post limit right now. TREDJE DAGEN I RAD WHAT IS THIS SRLSY <///3
28 apr, 2012 18:37 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av MonsterCookie: vilken är din? Jag är på daily post limit right now. TREDJE DAGEN I RAD WHAT IS THIS SRLSY <///3 tumblr? niallgetshighonbutterbeer I HATE DAILY POST LIMIT SÅ SJUKT MKT ORKAR INTEEEE. Klockan är ju inte ens 7, vad ska jag nu göra hela kvällen/natten?! <///3 wolfstar deserved better. 28 apr, 2012 18:44 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
MonsterCookie: Jag älskar niallgetshighonbutterbeer ♥. Jag rebloggar från dig massor, dessutom har du världens bästa url! Jag vet inte varför, men jag älskar älskar url:en niallgetshighonbutterbeer, du är genialisk som kom på den ;D
29 apr, 2012 00:54 |
|
Li
Biträdande rektor |
Bara 1 följare till så har jag 100
without something there is no nothing 29 apr, 2012 13:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen