Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
19 dec, 2012 17:21 |
|
Borttagen
|
Hjärter.
19 dec, 2012 17:35 |
|
LittleButterfly
Elev |
19 dec, 2012 18:59 |
|
Aivilio
Elev |
Hjärutehjärter, hjärter säger vi. FÖR DET LÅTER SOM STJÄRTER närå skoja bah. Men det känns ju lite alice i underlandet sådär va.
19 dec, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Ruter
20 dec, 2012 07:26 |
|
Ladusvalan
Elev |
Visserligen är ju hjärtat kärlekens symbo och det var nog min favoritsymbol när jag var mindrel, men nu tycker jag nog faktiskt att ruter är lite snyggare och mer stilrent, på nåt vis.
Resultat i frågan "hjärter eller ruter?": 15-11 till hjärter Obs! Ny fråga i första inlägget! 20 dec, 2012 12:59 |
|
MizzNina
Elev |
Aldrig hört talas om någon av dem. Men Niceville låter ju Nice.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 dec, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
Enligt Google Bilder så verkar Niceville vara mer min typ av film... Men alltså... Jag har egentligen ingen aning.
20 dec, 2012 14:23 |
|
Ginny00
Elev |
En dag
20 dec, 2012 15:31 |
|
Little J
Elev |
20 dec, 2012 15:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen