Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: på tv :p nej jag skulle nog inte betala för det ^^På tv eller "i verkligheten"? ![]()
17 maj, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: på tv :p nej jag skulle nog inte betala för det ^^ På tv eller "i verkligheten"? Okej, kul för dig! (Kom inte på något bättre att säga, haha) xD 17 maj, 2012 20:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha de är lugnt xD jag vet inte riktigt vad man säger heller xD hahaSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: på tv :p nej jag skulle nog inte betala för det ^^ På tv eller "i verkligheten"? Okej, kul för dig! (Kom inte på något bättre att säga, haha) xD ![]()
17 maj, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha de är lugnt xD jag vet inte riktigt vad man säger heller xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: på tv :p nej jag skulle nog inte betala för det ^^ På tv eller "i verkligheten"? Okej, kul för dig! (Kom inte på något bättre att säga, haha) xD Haha, nej men vilka lag spelar då? 17 maj, 2012 20:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sverige mot tjeckien xD och sverige suger xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha de är lugnt xD jag vet inte riktigt vad man säger heller xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: på tv :p nej jag skulle nog inte betala för det ^^ På tv eller "i verkligheten"? Okej, kul för dig! (Kom inte på något bättre att säga, haha) xD Haha, nej men vilka lag spelar då? ![]()
17 maj, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Sverige mot tjeckien xD och sverige suger xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha de är lugnt xD jag vet inte riktigt vad man säger heller xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: på tv :p nej jag skulle nog inte betala för det ^^ På tv eller "i verkligheten"? Okej, kul för dig! (Kom inte på något bättre att säga, haha) xD Haha, nej men vilka lag spelar då? Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Sverige mot tjeckien xD och sverige suger xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha de är lugnt xD jag vet inte riktigt vad man säger heller xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: på tv :p nej jag skulle nog inte betala för det ^^ På tv eller "i verkligheten"? Okej, kul för dig! (Kom inte på något bättre att säga, haha) xD Haha, nej men vilka lag spelar då? Juste, hade glömt bort att det var hockey-VM.. xD Min pappa totalnördar tv:n just nu, (jag antar att han tittar på hockey). Så jag borde veta bättre. xD 17 maj, 2012 20:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-17 kl. 20:52
|
|
Cara Riddle
Elev |
pansyparkinson♥ haha japp, de är min pappa som har tv:n så drf jag kollar xD haha men det är inget man behöver veta xD
![]()
17 maj, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: pansyparkinson♥ haha japp, de är min pappa som har tv:n så drf jag kollar xD haha men det är inget man behöver veta xD Haha, typiskt pappor.. xD 17 maj, 2012 20:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha ja men lr hur xD haha de är något med dem och sport xDSkrivet av Cara Riddle: pansyparkinson♥ haha japp, de är min pappa som har tv:n så drf jag kollar xD haha men det är inget man behöver veta xD Haha, typiskt pappor.. xD ![]()
17 maj, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha ja men lr hur xD haha de är något med dem och sport xD Skrivet av Cara Riddle: pansyparkinson♥ haha japp, de är min pappa som har tv:n så drf jag kollar xD haha men det är inget man behöver veta xD Haha, typiskt pappor.. xD Jag vet! xD Ställer sig och skriker framför tv:n när deras favoritlag gör mål liksom... xD 17 maj, 2012 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen