@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av LoonyMe: nice!! Vi fick macbook för typ två år sen! JAAAOOO! Får min iPad (från skolan) om två veckor! Skriver kontrakt idag Skämtar ni med mig ? ! Får ni det från skolan?! Bara våran skolan som känns fattig eller -.-' 5 mar, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av .:Elise:.: Vad gör alla? YOUTUBE >:'D Fast snart blir det sims xD 5 mar, 2012 14:37 |
|
.:Elise:.
Elev |
5 mar, 2012 14:38 |
|
LoonyMe
Elev |
Fick reda på igår att min kusin ska gå på COLDPLAY-konserten...
NEJDÅ.. jag blev inte ett dugg avundsjuk!!! :'(
5 mar, 2012 14:38 |
|
.:Elise:.
Elev |
5 mar, 2012 14:39
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 5 kl. 14:39
|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha! Nej men vi använder dom typ inte så mycket!! Bara hemma hahaSkrivet av ronnyponny: Skrivet av LoonyMe: nice!! Vi fick macbook för typ två år sen! JAAAOOO! Får min iPad (från skolan) om två veckor! Skriver kontrakt idag Skämtar ni med mig ? ! Får ni det från skolan?! Bara våran skolan som känns fattig eller -.-'
5 mar, 2012 14:39 |
|
Borttagen
|
Guys...
JAG HAR CHOKLAAAAAD ! 5 mar, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Guys... JAG HAR CHOKLAAAAAD ! DEELA MEED DIGG!! 5 mar, 2012 14:42 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Guys... JAG HAR CHOKLAAAAAD ! DEELA MEED DIGG!! JAA JAG BLIR JÄTTE SUGEN!
5 mar, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen