@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 07:33 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av Borttagen: Jag har också lov nu! Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Huh, äntligen sportlov! C: Har du lov nu, vi hade det förra veckan Ja, vi har alltid lov vecka 10. Antar att det är vecka 10 nu, eftersom vi har lov. Häärligt!^^ Jag ska se Bambi idag. Jag ska träna!
5 mar, 2012 07:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av Borttagen: Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av Borttagen: Jag har också lov nu! Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Huh, äntligen sportlov! C: Har du lov nu, vi hade det förra veckan Ja, vi har alltid lov vecka 10. Antar att det är vecka 10 nu, eftersom vi har lov. Häärligt!^^ Jag ska se Bambi idag. Jag ska träna! Nice!^^ 5 mar, 2012 07:34 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 13:04 |
|
LoonyMe
Elev |
JAAAOOO!
Får min iPad (från skolan) om två veckor! Skriver kontrakt idag
5 mar, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 14:27 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av LoonyMe: nice!! Vi fick macbook för typ två år sen! JAAAOOO! Får min iPad (från skolan) om två veckor! Skriver kontrakt idag
5 mar, 2012 14:30 |
|
LoonyMe
Elev |
5 mar, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
Hahah high five broh >:'D 5 mar, 2012 14:33 |
|
.:Elise:.
Elev |
5 mar, 2012 14:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen