@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: ekkiis på dagis och så, får man nästan alltid plats ^^ Åh, vad bra! Har flera dagis i närheten av där jag bor, så får väl förhoppningsvis en praoplats där, om jag ber om en. :3 4 mar, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Åh, jag älskar den här videon!
4 mar, 2012 23:23 |
|
Prue
Elev |
Blir lite ledsen i ögat för att ingen fortsätter skriva i Supernatural tråden :c jag som hade tänkt försöka ragga med någon till Toronto-con. Åh jag vill så gärna åka.
5 mar, 2012 01:14 |
|
Luna 1
Elev |
5 mar, 2012 06:08 |
|
Borttagen
|
Huh, äntligen sportlov! C:
5 mar, 2012 06:19 |
|
Borttagen
|
Ska till skolan snart. Vet inte vad jag har för tyskaläxa. Fan.
Kan vi inte ha sportlov en vecka till? 5 mar, 2012 06:20 |
|
joel9324
Elev |
5 mar, 2012 06:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Huh, äntligen sportlov! C: Har du lov nu, vi hade det förra veckan Ja, vi har alltid lov vecka 10. Antar att det är vecka 10 nu, eftersom vi har lov. 5 mar, 2012 06:56 |
|
Borttagen
|
Nu har jag en kamera till mugglisträffen så det kommer en vlogg från potterpartyt!
5 mar, 2012 07:07 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har också lov nu!Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Huh, äntligen sportlov! C: Har du lov nu, vi hade det förra veckan Ja, vi har alltid lov vecka 10. Antar att det är vecka 10 nu, eftersom vi har lov.
5 mar, 2012 07:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen