@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag får panik för att jag inte har hittat en praoplats än! ÅÅÅH! D:
4 mar, 2012 22:12 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag får panik för att jag inte har hittat en praoplats än! ÅÅÅH! D: När har du prao?:3 4 mar, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag får panik för att jag inte har hittat en praoplats än! ÅÅÅH! D: När har du prao?:3 Vecka 12.. :c 4 mar, 2012 22:17 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag får panik för att jag inte har hittat en praoplats än! ÅÅÅH! D: När har du prao?:3 Vecka 12.. :c Ahaaaa... Då måste du skynda dig juh :o 4 mar, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag får panik för att jag inte har hittat en praoplats än! ÅÅÅH! D: När har du prao?:3 Vecka 12.. :c Ahaaaa... Då måste du skynda dig juh :o Ja.. D: Och sen ifall vissa ställen säger nej så måste man ju hitta andra ställen att söka på. :< 4 mar, 2012 22:26 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag får panik för att jag inte har hittat en praoplats än! ÅÅÅH! D: När har du prao?:3 Vecka 12.. :c Ahaaaa... Då måste du skynda dig juh :o Ja.. D: Och sen ifall vissa ställen säger nej så måste man ju hitta andra ställen att söka på. :< Men har du någon aning om vart du vill vara?:3 4 mar, 2012 22:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag får panik för att jag inte har hittat en praoplats än! ÅÅÅH! D: När har du prao?:3 Vecka 12.. :c Praoa på ett bibliotek? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 mar, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag får panik för att jag inte har hittat en praoplats än! ÅÅÅH! D: När har du prao?:3 Vecka 12.. :c Ahaaaa... Då måste du skynda dig juh :o Ja.. D: Och sen ifall vissa ställen säger nej så måste man ju hitta andra ställen att söka på. :< Men har du någon aning om vart du vill vara?:3 Jag funderar på att fråga om jag kan praoa på ett dekor & layout ställe där jag bor, men om de säger nej så vill jag helst på typ något som har med foto att göra eller dagis. Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag får panik för att jag inte har hittat en praoplats än! ÅÅÅH! D: När har du prao?:3 Vecka 12.. :c Praoa på ett bibliotek? Jag är inte riktigt intresserad av att praoa på sånt, men jag kan ju ha det som en reserv ifall att jag inte skulle hitta en praoplats där vart jag vill. :3 4 mar, 2012 22:37 |
|
mine
Elev |
4 mar, 2012 22:56 |
|
Solkatten
Elev |
Haha, fy fan vad kasst alltså x'D Skojar dom eller vad?! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 mar, 2012 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen