@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Daphne
Elev |
tack snälla ♥3 20 mar, 2023 23:35 |
|
imok
Elev |
21 mar, 2023 06:39 |
|
Solkatten
Elev |
Jag och mamma handlade i affären idag och det är inte förrän vi kom hem som vi kom på att jag aldrig scannade Pringles burken (glömde helt bort det) så jag har visst stulit chips utan att vetat om det, oops. xD Så kan det gå......
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2023 16:25 |
|
Minihäst
Elev |
21 mar, 2023 18:03 |
|
Bokhyllan
Elev |
nämen, vilket bra datum 21 mars är då! grattis och tack! hur vet du att jag fyller år idag? och hjälp ja jag fyller alltså 20 idag... HUR är jag inte längre tonåring??
21 mar, 2023 22:28 |
|
imok
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: nämen, vilket bra datum 21 mars är då! grattis och tack! hur vet du att jag fyller år idag? och hjälp ja jag fyller alltså 20 idag... HUR är jag inte längre tonåring?? Jag hade ju en ”hitta din tvilling”-tråd där du skrev typ ”vilken ära att fylla år samma dag som självaste trådskaparen!” och jag bara ”omgomgomg ingen har nånsin fyllt år samma dag som jag” eller något xDDD Grattis och tack du också ♥♥ tycker själv att det är sjukt att jag liksom är vuxen om 2 år?? hjälp nej asså jag är kvar i mellanstadiet EDIT: hittade konvon! ![]()
21 mar, 2023 22:33 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av imok: Skrivet av Bokhyllan: nämen, vilket bra datum 21 mars är då! grattis och tack! hur vet du att jag fyller år idag? och hjälp ja jag fyller alltså 20 idag... HUR är jag inte längre tonåring?? Jag hade ju en ”hitta din tvilling”-tråd där du skrev typ ”vilken ära att fylla år samma dag som självaste trådskaparen!” och jag bara ”omgomgomg ingen har nånsin fyllt år samma dag som jag” eller något xDDD Grattis och tack du också ♥♥ tycker själv att det är sjukt att jag liksom är vuxen om 2 år?? hjälp nej asså jag är kvar i mellanstadiet just det ja, nu minns jag!
22 mar, 2023 15:18 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har någon förslag på små dekorationer man kan göra, som handlar om kärlek/tycka om sig själv? Kan vara hbtq+ men det är inget måste.
Har redan klippt ut några hjärtan, och gjort några lappar med positiva citat, men det står verkligen still i skallen...
22 mar, 2023 16:35 |
|
Solkatten
Elev |
Jag längtar verkligen SÅ mycket till Masked Singer 2023!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 mar, 2023 17:02 |
|
scarhead
Lärare |
avinstallerade alla sociala medier förutom snap på min telefon häromdagen..... och...... jag är så uttråkad jag saknar tiktok så mkt det var nog mer behövligt med en mini-detox än vad jag trodde
22 mar, 2023 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen