@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Idag har jag på riktigt lyckats se två st limousiner. xD Sådana ser man typ aldrig annars haha. Det var en svart och en vit, den vita var dock lite kortare.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 mar, 2023 19:10 |
|
scarhead
Lärare |
om folk som sitter på samma buss som mig kunde sluta kolla på mig titt som tätt hade det varit jättebra tack. har ni aldrig sett en tjej åka iväg från sin kille hon har distans med och därför gråta 1,5h på bussen
19 mar, 2023 17:44 |
|
Cindy
Elev |
jag såg precis klart fleabag för första gången och vet inte vad jag ska göra med mig själv. mitt hjärta är BRUSTET
19 mar, 2023 18:17 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Bokhyllan: Stort grattis till körkortet!❤️ kan inte riktigt fatta att jag tog körkort idag? är så glad, men det känns nästan tomt. vad menar du, kommer jag aldrig mer stå på körskolan klockan halv åtta och trött vänta på min lektion, för att sen försöka komma ihåg att betala den när receptionen efter min lektion har öppnat? aldrig mer småprata med min trevliga körlärare? Tack så mycket! insåg nu att jag inte varit inne här sen i måndags så tacket kom nu har kört ensam en gång och det var en så märklig känsla, men också sån frihet!
19 mar, 2023 21:10 |
|
Fjalar
Elev |
Socialt nervös inför jobbet imorgon :-///
20 mar, 2023 01:17 |
|
Daphne
Elev |
? idk about u... but im feeling 22 ?
20 mar, 2023 09:56 |
|
Emmi
Prefekt |
det är Flyttvecka och jag har så mixed feelings about it. Kommer ju tillbaka om två veckor men då till en tom lägenhet. Vet ej hur jag ska vända mig men de blir säkert bra.. Crazy att det gått ett år sedan idag tills jag bestämde mig, det har gått så snabbt!?
20 mar, 2023 11:32 |
|
Zora
Elev |
JJobbat min första vecka på mitt nya jobb.. E helt död... Varit sjukskriven 100% sen November slutet till januari/feburari innan jag blev 75% sjukskriven fram till 5 mars. Nu e jag inte ens sjukskriven mer pga arbetslöshet vid 6 mars..
Gått snabbt ifrån jobbat 1-2 timmar per dag till 5-6 timmar per dag. Det känns ![]()
20 mar, 2023 12:36 |
|
Salem
Lärare |
20 mar, 2023 13:34 |
|
Lazarus
Prefekt |
Att min 7åriga brorsdotter ringde mig på messenger för att visa sin nya stil var så gulligt. Hennes nya stil? WEDNESDAY ADDAMS ?❤️
20 mar, 2023 14:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen