@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermione granger 1999
Elev |
Skrivet av Borttagen: 'Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! Skrivet av Borttagen: Du är inte tråkig, du är bäst ♥ håller med Morsmordre och PrizonerOfAzkaban, du är säkert jätte rolig! alla skratar åt mig för att jag har dåliga skämt Ex: det var en gång en banan som var vig som gjorde en banana-split eller det var en gång en banan fröken som sa till sin klass, tyst i klasen!!! PrisonerOfAzkaban HAHA! Jag började nästan gråta, så rolig var den! Dålig humor tjej här! Erica Potter- inte tacka, nej, nej, det är du som är underbar♥ Hahaha tack! det brukar vara jag som skrattar mest när jag drar mina skämt! Spoiler: Tryck här för att visa! OMR, I think I found my soulmate. Skrattade nästan lika mycket där Btw, BÄSTA skämtet någonsin; Vad blir det om man kissar på en katt? -En kissekatt. Vad blir det om man missar? -En kissemiss. Alltså ingen hör vad jag säger när jag drar det här skämtet, eftersom jag måste lägga mig ner på marken för att inte dö av skratt, men dom skrattar i alla fall, eftersom det låter så roligt (och ser så roligt ut) när jag skrattar, eftersom jag skrattar som en gris.^^ Och folk brukar kalla mig tråkig.... Hahaha! Hur kan man inte förstå!!!! Du fick mig att skratt när någon i "morden i midsommer" precis dog bra tajming!!!! Jag måste säja det till alla i skolan det var så awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan börja skratta JÄTTE random åt INGETING så alla tycker att jag är konstig. O_O "Sometimes I get so weird I even freak myself out." Samma här ibland sitter jag bara och skrattar åt inget. Mina kompisar tycker att jag är jätte konstig när jag skrattar när jag läser! En gång på elevensval hade jag en sak som kallades läslusen med Victoire Weasley jag började helt plöstligt garva läppen av mig! Jag kommer bara ihåg att det var jätte seriöst i boken och sen helt plöstligt sa någon något om att huvudpersonen typ var lika vacker som ett arsle eller något sånt!!! Det är i boken "sommaren jag blev vacker"!
4 mar, 2012 21:50 |
|
IamAK
Elev |
är typ uttråkad
4 mar, 2012 21:51 |
|
hermione granger 1999
Elev |
4 mar, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: 'Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! Skrivet av Borttagen: Du är inte tråkig, du är bäst ♥ håller med Morsmordre och PrizonerOfAzkaban, du är säkert jätte rolig! alla skratar åt mig för att jag har dåliga skämt Ex: det var en gång en banan som var vig som gjorde en banana-split eller det var en gång en banan fröken som sa till sin klass, tyst i klasen!!! PrisonerOfAzkaban HAHA! Jag började nästan gråta, så rolig var den! Dålig humor tjej här! Erica Potter- inte tacka, nej, nej, det är du som är underbar♥ Hahaha tack! det brukar vara jag som skrattar mest när jag drar mina skämt! Spoiler: Tryck här för att visa! OMR, I think I found my soulmate. Skrattade nästan lika mycket där Btw, BÄSTA skämtet någonsin; Vad blir det om man kissar på en katt? -En kissekatt. Vad blir det om man missar? -En kissemiss. Alltså ingen hör vad jag säger när jag drar det här skämtet, eftersom jag måste lägga mig ner på marken för att inte dö av skratt, men dom skrattar i alla fall, eftersom det låter så roligt (och ser så roligt ut) när jag skrattar, eftersom jag skrattar som en gris.^^ Och folk brukar kalla mig tråkig.... Hahaha! Hur kan man inte förstå!!!! Du fick mig att skratt när någon i "morden i midsommer" precis dog bra tajming!!!! Jag måste säja det till alla i skolan det var så awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan börja skratta JÄTTE random åt INGETING så alla tycker att jag är konstig. O_O "Sometimes I get so weird I even freak myself out." Samma här ibland sitter jag bara och skrattar åt inget. Mina kompisar tycker att jag är jätte konstig när jag skrattar när jag läser! En gång på elevensval hade jag en sak som kallades läslusen med Victoire Weasley jag började helt plöstligt garva läppen av mig! Jag kommer bara ihåg att det var jätte seriöst i boken och sen helt plöstligt sa någon något om att huvudpersonen typ var lika vacker som ett arsle eller något sånt!!! Det är i boken "sommaren jag blev vacker"! mitt i tystläsningen kan jag börja skratta helt Random och få en massa konstiga blickar. mina vänner brukar tycka att jag är pinsam, men det var ju roligt! xD IamAK-Ja, vi är jätte roliga! 4 mar, 2012 21:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 4 kl. 21:54
|
|
Solkatten
Elev |
Det är ett mirakel att Ranelid kom till Globen.
xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 mar, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
Hon som var med han sjöng ju bra, men han stod liksom bara och sa "Kärleken, kärleken!" 4 mar, 2012 21:55 |
|
EmahS
Elev |
4 mar, 2012 21:57 |
|
Solkatten
Elev |
Jag ser SÅ fram emot gymnasiet i höst x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 mar, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag läääsa.
Har en ny favorit tråd nu. C: 4 mar, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Det är skola imorn
4 mar, 2012 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen