@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
4 mar, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! Skrivet av Borttagen: Du är inte tråkig, du är bäst ♥ håller med Morsmordre och PrizonerOfAzkaban, du är säkert jätte rolig! alla skratar åt mig för att jag har dåliga skämt Ex: det var en gång en banan som var vig som gjorde en banana-split eller det var en gång en banan fröken som sa till sin klass, tyst i klasen!!! PrisonerOfAzkaban HAHA! Jag började nästan gråta, så rolig var den! Dålig humor tjej här! Erica Potter- inte tacka, nej, nej, det är du som är underbar♥ Hahaha tack! det brukar vara jag som skrattar mest när jag drar mina skämt! Spoiler: Tryck här för att visa! OMR, I think I found my soulmate. Skrattade nästan lika mycket där Btw, BÄSTA skämtet någonsin; Vad blir det om man kissar på en katt? -En kissekatt. Vad blir det om man missar? -En kissemiss. Alltså ingen hör vad jag säger när jag drar det här skämtet, eftersom jag måste lägga mig ner på marken för att inte dö av skratt, men dom skrattar i alla fall, eftersom det låter så roligt (och ser så roligt ut) när jag skrattar, eftersom jag skrattar som en gris.^^ Och folk brukar kalla mig tråkig.... 4 mar, 2012 21:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 4 kl. 21:36
|
|
Borttagen
|
Min mobil dör snart. Så.
HEJDÅ MUGGLIS. HEJDÅ ALLA AWESOME PERSONER. JAG ÄLSKAR ER. REMEMBER. ♥ 4 mar, 2012 21:36 |
|
hermione granger 1999
Elev |
Skrivet av ronnyponny: godnatt mugglisar! Vi ses imon! ♥ Godnight sleeptight!!! Spoiler: Tryck här för att visa!
4 mar, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min mobil dör snart. Så. HEJDÅ MUGGLIS. HEJDÅ ALLA AWESOME PERSONER. JAG ÄLSKAR ER. REMEMBER. ♥ HEJDÅ ERICA FINIS!♥ 4 mar, 2012 21:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! Skrivet av Borttagen: Du är inte tråkig, du är bäst ♥ håller med Morsmordre och PrizonerOfAzkaban, du är säkert jätte rolig! alla skratar åt mig för att jag har dåliga skämt Ex: det var en gång en banan som var vig som gjorde en banana-split eller det var en gång en banan fröken som sa till sin klass, tyst i klasen!!! PrisonerOfAzkaban HAHA! Jag började nästan gråta, så rolig var den! Dålig humor tjej här! Erica Potter- inte tacka, nej, nej, det är du som är underbar♥ Hahaha tack! det brukar vara jag som skrattar mest när jag drar mina skämt! Spoiler: Tryck här för att visa! OMR, I think I found my soulmate. Skrattade nästan lika mycket där Btw, BÄSTA skämtet någonsin; Vad blir det om man kissar på en katt? -En kissekatt. Vad blir det om man missar? -En kissemiss. Alltså ingen hör vad jag säger när jag drar det här skämtet, eftersom jag måste lägga mig ner på marken för att inte dö av skratt, men dom skrattar i alla fall, eftersom det låter så roligt (och ser så roligt ut) när jag skrattar, eftersom jag skrattar som en gris.^^ Och folk brukar kalla mig tråkig.... Hahahaha x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 mar, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Jag dog typ när jag läste det för första gången. Skrattade så mycket att jag knappt kunde röra fingrarna till platsen det stod för att visa min kompis.
4 mar, 2012 21:39 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: jag har känt mig så tråkig på sistone :c när jag är inne på mugglis skriver jag inte lika mycket som förut, buhu. Välkommen till klubben x) Det känns som att jag bara är inloggad hela tiden... O.o ![]()
4 mar, 2012 21:40 |
|
hermione granger 1999
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! Skrivet av Borttagen: Du är inte tråkig, du är bäst ♥ håller med Morsmordre och PrizonerOfAzkaban, du är säkert jätte rolig! alla skratar åt mig för att jag har dåliga skämt Ex: det var en gång en banan som var vig som gjorde en banana-split eller det var en gång en banan fröken som sa till sin klass, tyst i klasen!!! PrisonerOfAzkaban HAHA! Jag började nästan gråta, så rolig var den! Dålig humor tjej här! Erica Potter- inte tacka, nej, nej, det är du som är underbar♥ Hahaha tack! det brukar vara jag som skrattar mest när jag drar mina skämt! Spoiler: Tryck här för att visa! OMR, I think I found my soulmate. Skrattade nästan lika mycket där Btw, BÄSTA skämtet någonsin; Vad blir det om man kissar på en katt? -En kissekatt. Vad blir det om man missar? -En kissemiss. Alltså ingen hör vad jag säger när jag drar det här skämtet, eftersom jag måste lägga mig ner på marken för att inte dö av skratt, men dom skrattar i alla fall, eftersom det låter så roligt (och ser så roligt ut) när jag skrattar, eftersom jag skrattar som en gris.^^ Och folk brukar kalla mig tråkig.... Hahaha! Hur kan man inte förstå!!!! Du fick mig att skratt när någon i "morden i midsommer" precis dog bra tajming!!!! Jag måste säja det till alla i skolan det var så awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4 mar, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! Skrivet av Borttagen: Du är inte tråkig, du är bäst ♥ håller med Morsmordre och PrizonerOfAzkaban, du är säkert jätte rolig! alla skratar åt mig för att jag har dåliga skämt Ex: det var en gång en banan som var vig som gjorde en banana-split eller det var en gång en banan fröken som sa till sin klass, tyst i klasen!!! PrisonerOfAzkaban HAHA! Jag började nästan gråta, så rolig var den! Dålig humor tjej här! Erica Potter- inte tacka, nej, nej, det är du som är underbar♥ Hahaha tack! det brukar vara jag som skrattar mest när jag drar mina skämt! Spoiler: Tryck här för att visa! OMR, I think I found my soulmate. Skrattade nästan lika mycket där Btw, BÄSTA skämtet någonsin; Vad blir det om man kissar på en katt? -En kissekatt. Vad blir det om man missar? -En kissemiss. Alltså ingen hör vad jag säger när jag drar det här skämtet, eftersom jag måste lägga mig ner på marken för att inte dö av skratt, men dom skrattar i alla fall, eftersom det låter så roligt (och ser så roligt ut) när jag skrattar, eftersom jag skrattar som en gris.^^ Och folk brukar kalla mig tråkig.... Hahaha! Hur kan man inte förstå!!!! Du fick mig att skratt när någon i "morden i midsommer" precis dog bra tajming!!!! Jag måste säja det till alla i skolan det var så awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan börja skratta JÄTTE random åt INGETING så alla tycker att jag är konstig. O_O "Sometimes I get so weird I even freak myself out." 4 mar, 2012 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen