@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! Tack.♥ Det värmer att ni säger så. Men jag känner mig bara så ikväll... Av någon anledning. 4 mar, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
4 mar, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! Tack.♥ Det värmer att ni säger så. Men jag känner mig bara så ikväll... Av någon anledning. Då ska jag muntra upp dig. Du skriver som J.K. Rowling herself, du har underbart Weasley hår (avatar), du är sjukt snäll och smart, har ett fint namn, och du är allmänt fin!♥ 4 mar, 2012 21:19 |
|
hermione granger 1999
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! Skrivet av Borttagen: Du är inte tråkig, du är bäst ♥ håller med Morsmordre och PrizonerOfAzkaban, du är säkert jätte rolig! alla skratar åt mig för att jag har dåliga skämt Ex: det var en gång en banan som var vig som gjorde en banana-split eller det var en gång en banan fröken som sa till sin klass, tyst i klasen!!! PrisonerOfAzkaban
4 mar, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! Tack.♥ Det värmer att ni säger så. Men jag känner mig bara så ikväll... Av någon anledning. Då ska jag muntra upp dig. Du skriver som J.K. Rowling herself, du har underbart Weasley hår (avatar), du är sjukt snäll och smart, har ett fint namn, och du är allmänt fin!♥ Tack♥ du är underbar. Remember. Never forget. Never. ♥ 4 mar, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! Skrivet av Borttagen: Du är inte tråkig, du är bäst ♥ håller med Morsmordre och PrizonerOfAzkaban, du är säkert jätte rolig! alla skratar åt mig för att jag har dåliga skämt Ex: det var en gång en banan som var vig som gjorde en banana-split eller det var en gång en banan fröken som sa till sin klass, tyst i klasen!!! PrisonerOfAzkaban HAHA! Jag började nästan gråta, så rolig var den! Dålig humor tjej här! Erica Potter- inte tacka, nej, nej, det är du som är underbar♥ 4 mar, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
Alla här på mugglis är underbara ♥
4 mar, 2012 21:29 |
|
scarhead
Lärare |
jag har känt mig så tråkig på sistone :c
när jag är inne på mugglis skriver jag inte lika mycket som förut, buhu. 4 mar, 2012 21:29 |
|
hermione granger 1999
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! Skrivet av Borttagen: Du är inte tråkig, du är bäst ♥ håller med Morsmordre och PrizonerOfAzkaban, du är säkert jätte rolig! alla skratar åt mig för att jag har dåliga skämt Ex: det var en gång en banan som var vig som gjorde en banana-split eller det var en gång en banan fröken som sa till sin klass, tyst i klasen!!! PrisonerOfAzkaban HAHA! Jag började nästan gråta, så rolig var den! Dålig humor tjej här! Erica Potter- inte tacka, nej, nej, det är du som är underbar♥ Hahaha tack! det brukar vara jag som skrattar mest när jag drar mina skämt! Spoiler: Tryck här för att visa!
4 mar, 2012 21:31 |
|
Mahogany
Elev |
Jag håller på att dö.
No cat has two tails. One cat has one tail more than no cat. That's why a cat has three tails. 4 mar, 2012 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen