Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
madeleinegranger
Elev |
Jag måste bara få hissa TUMBLR och bästa tråden för det är väl HÄR!
Jag älskar och hatar tumblr, men jag hatar det bara för att jag är beroende och sitter där i skolan osv. Iallafall, tumblr inspirerar som ingen annan hemsida, det bästa (efter mugglis) man kan göra som ett HP-fan är att sitta och kolla igenom Harry Potter tumblrs. Åh jag blir helt till mig varje gång jag får chansen att gå inte på tumblr och se dagens roliga bild, kompisars favoritcitat och kanske någon gullig bild på HP. Den som kom på Tumblr är helt GENIAL!!!
24 apr, 2012 22:49 |
|
Twix
Elev |
Någon som kan hjälpa mig med hur man lägger till en reblog-knapp på alla sina posts?
Har koden och så, men det ser inte ut som exemplet för mig :c 25 apr, 2012 15:09 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Twix: jag är nog inte rätt person, jag fattar inte ens vad du pratar om!! hehe Någon som kan hjälpa mig med hur man lägger till en reblog-knapp på alla sina posts? Har koden och så, men det ser inte ut som exemplet för mig :c
25 apr, 2012 17:14 |
|
Remembrall
Elev |
jag gillar tumblr osv, har ju både en personlig och en directionerinriktad. måste säga att man blir irriterad på vissa fans. somliga kan liksom gå far across the line för att få sig själva att framstå som bättre osv.
26 apr, 2012 20:11 |
|
MonsterCookie
Elev |
Daily post limit.
WHY DO YOU EVEN EXIST?! wolfstar deserved better. 26 apr, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Är det bara jag som aldrig har nått daily post limit?
26 apr, 2012 23:01 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som aldrig har nått daily post limit? nej, jag har inte heller nått det. 27 apr, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: Awesome. Är inte ensam om det då ^^Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som aldrig har nått daily post limit? nej, jag har inte heller nått det. 27 apr, 2012 16:36 |
|
Stranger
Elev |
VA?! Jag får det nästan varje dag..
27 apr, 2012 19:46 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har inte heller det...fattar inte hur man kan orka få det???Skrivet av IamAK: Awesome. Är inte ensam om det då ^^ Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som aldrig har nått daily post limit? nej, jag har inte heller nått det.
27 apr, 2012 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen