Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Okej, bra.
23 okt, 2015 22:22
|
|
Borttagen
|
Lola log emot Yami.
-äm du har inte ätit frukost antar jag
sa hon nu och log
23 okt, 2015 22:24
|
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Jag vaknade ganska nylingen
23 okt, 2015 22:41
|
|
Borttagen
|
Lola flinar
-jaså jag vet men skulle nog vilja äta med dig hann inte äta i morse
saohn
23 okt, 2015 22:41
|
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Okej.
Men vi kan ta något i köket om du vill?
23 okt, 2015 22:46
|
|
Borttagen
|
Lola nickar
-skulle vara gott
sa ohn
23 okt, 2015 22:47
|
|
Borttagen
|
Yami nickade och gäspade lite
23 okt, 2015 22:50
|
|
Borttagen
|
Lola log
-du e trött
sa ohn
23 okt, 2015 22:53
|
|
Borttagen
|
Yami tittade på henne och sa.
- Nja inte så mycket
23 okt, 2015 22:54
|
|
Borttagen
|
Lola log
-okej
sa hon lugnt
23 okt, 2015 22:55
|
Du får inte svara på den här tråden.