Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Abrakadabra
Elev |
Såhär såg dte ut när jag och bobkim skulle försöka oss på att göra varsin Gyllene kvick ^_^
![]() ![]() Fast vi gav i stort sett upp när vi inte hittade några snygga vingar ._. Och resultatet blev helknas ; ![]() Min är den längst ner
22 feb, 2012 15:25 |
|
Borttagen
|
minnena liger i små flaskor su har en stor burk man kan köpa små flaskor på naturhistoriska musseet
22 feb, 2012 15:29 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
ååhh, jag vill pyssla med något som man ska ha limpistol med! :'D tkr det är kul. Tipsa sneeeeela? :]
![]()
22 feb, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fågel-Fenix: trollstavar och burken jag gjorde ett rosa paraplyååhh, jag vill pyssla med något som man ska ha limpistol med! :'D tkr det är kul. Tipsa sneeeeela? :] 22 feb, 2012 16:02 |
|
JosefinFini
Elev |
linnlovegood: Blir så avis på dig! Du pysslar ju hela tiden! Dessutom blir allt du gör snyggt!
Här är länk till min nya blogg: http://mittharrypotterpyssel.blogspot.com/ Inte jättemycket bilder än men.. ![]()
22 feb, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: har alla dina böcker på bådde svenska och engelska har med quidits geniom tidena på bådemedlinnlovegood: Blir så avis på dig! Du pysslar ju hela tiden! Dessutom blir allt du gör snyggt! Här är länk till min nya blogg: http://mittharrypotterpyssel.blogspot.com/ Inte jättemycket bilder än men.. 22 feb, 2012 16:36 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Yay var nyss och köpte små parfym-flaskor! Dem blir perfekta till att föreställa små trolldrycker! Funderar på Felix felisis och Levande döden...
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 feb, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: felix!!! gör som jag och blNSA GULD FÄRG MED VATTENYay var nyss och köpte små parfym-flaskor! Dem blir perfekta till att föreställa små trolldrycker! Funderar på Felix felisis och Levande döden... 22 feb, 2012 16:46 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
Awesome blogg! Den ska jag följa! :]
Nu har jag gjort min andra hemgjorda trollstav. Den blev svart och guldigt :] Ska lägga in bilder snart ![]()
22 feb, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
Har nyss startat en HP-blogg! Dock är den rätt ny, så förvänta er inget!
http://mylifeasapotterhead.dinstudio.se/ 22 feb, 2012 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen