Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av scarhead: Alltså i the break up - man bara NEJJ! De kan inte bar a göra slut sådär Brittana is everything that's good in this miserable, stinking world ok bye
14 okt, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Stranger: Tack, tack "The Sidhe" - skriven av Chazzam(finns på fanfiction.net) "A Change in the weather" - skriver av cacophonylights (finns på Livejournal) "Breathe Me" - skriver av cacophonylights (finns på Livejournal) "As your shadow crosses mine" - skriven av angelofcaffeine (Livejournal) "I'll Always Remember You" - skriven av Jenico (fanfiction.net) "9 to 5" - skriven av EragonArya (Fanfiction.net) "Dalton Academy" - skriven av LaraElizabeth1 (fanfiction.net) "As the Camera flashes" - skriven av BackwardsMuffin (fanficion.net) "Kurt Fabray and Quinn Hummel" - skriven av Phantom of a Rose (fanfiction.net) Några enstaka av de jag gillar. ^^ Ska läsa sedan c: 14 okt, 2012 17:32 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EmahS: Okej Muggleeks (? haha) Jag tänkte såhär. Kan inte alla bara öppna den här (just nu tomma) spellistan, lägg till 1-5 av era favorit Gleelåtar och så gör vi en "Best of Glee - Mugglis" och ser vilka låtar som är våra favoriter http://open.spotify.com/user/emahs/playlist/42v0c239MjvpU3R9TKOj45 försök att kolla igenom listan så ingen låt kommer dubbelt Jag lade till sju låtar.. xD Kunde inte låta bli. 14 okt, 2012 19:44 |
|
hyperion
Elev |
14 okt, 2012 20:06 |
|
MissLollo
Elev |
Har inte spotify
15 okt, 2012 18:49 |
|
Thilda
Elev |
Jag älskar att lyssna på "My life would suck without you". Den får mig att må super =D Favoritkaraktär är Finn =)
15 okt, 2012 18:55 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av MissLollo: Har inte spotify Just nu ser listan ut såhär ![]()
15 okt, 2012 19:34 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Jag har sett alla utkomna avsnitt. Ohyeah. Och jag har säsong 1, 2 & 3 på DVD, så de har jag sett minst 3 gånger.
Älskar Glee. » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 15 okt, 2012 19:36 |
|
legobitar
Elev |
Skrivet av Stranger: "The Sidhe" - skriven av Chazzam(finns på fanfiction.net) "A Change in the weather" - skriver av cacophonylights (finns på Livejournal) "Breathe Me" - skriver av cacophonylights (finns på Livejournal) "As your shadow crosses mine" - skriven av angelofcaffeine (Livejournal) "I'll Always Remember You" - skriven av Jenico (fanfiction.net) "9 to 5" - skriven av EragonArya (Fanfiction.net) "Dalton Academy" - skriven av LaraElizabeth1 (fanfiction.net) "As the Camera flashes" - skriven av BackwardsMuffin (fanficion.net) "Kurt Fabray and Quinn Hummel" - skriven av Phantom of a Rose (fanfiction.net) Några enstaka av de jag gillar. ^^ tar mig friheten att lägga till fics på den listan (bara kurtbastian Barista Confessions Don't You Remember (WIP men stört bra) Exakt allting av coffeelacedwords ohmygodstopits winter drabble unspoken WIP som är skriven på promptet jag tänkte använda till min kurtbastian big bang men jag är glad att jag inte gjorde det för det här fillet är awesome. first encounter if work permits your name on my lips uh jag måste börja reblogga grejer med fic rec-tagg så att det blir lättare att hitta >_< jay tumblr 15 okt, 2012 19:59 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: meeee tooo Jag har sett alla utkomna avsnitt. Ohyeah. Och jag har säsong 1, 2 & 3 på DVD, så de har jag sett minst 3 gånger. Älskar Glee. EmahS!!
16 okt, 2012 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen