Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fast jag borde ha det... o_o
PUM gillar kakor? 17 feb, 2012 22:29 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Absolut
PUM tycker halvblodsprinsen är den bästa HP-boken? 17 feb, 2012 22:37 |
|
Whya
Elev |
17 feb, 2012 23:31 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Näe, vad är det, förresten?
PUM gillar Kalle Anka? 17 feb, 2012 23:35 |
|
Whya
Elev |
(En slags maskin som kokar ris, jag och min kompis har diskuterat lite om huruvida folk har riskokare eller inte, så jag tänkte bara passsa på att fråga
Inte direkt PUM har facebook?
17 feb, 2012 23:38 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Ja, tyvärr
PUM är beta på pottermore? 17 feb, 2012 23:57 |
|
Ron.Weasley
Elev |
Nej, det är jag inte
PUM har minst ett prov nästa vecka? (jag är lite övertrött så alla frågor blir lite udda, men, men..)
18 feb, 2012 00:04 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skit, tänk om jag har det!? Måste kollas fortast möjligt!
PUM brukar nästan aldrig ha prov, men när de väl kommer är det oftast minst fyra på en vecka? (som jag) 18 feb, 2012 00:08 |
|
LunaLove<3
Elev |
18 feb, 2012 06:55 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
nix, inte alls
PUM har ett efternamn som börjar på en konsonant? 18 feb, 2012 09:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen