Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
nja det vet jag inte xD jag missade första målet med xD så intresserad var jag xD
![]()
17 maj, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
^ Haha, du vet, jag var ironisk.
Nejmen, bakom mig står tv:n på med den där hockeymatchen Lite irriterande... 17 maj, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DobbyLovesVoldemort: jag är linnlovegood därförSkrivet av Borttagen: oj jag viste det O_O viste ni att hon kommer på felix visste du ??? :OOOOOO hur dåååå?????? var ju värsta hemlisen SENASTE NYTT: linnlovegood HAR ÄR GIFT MED GAARA O_O 17 maj, 2012 20:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha ja jag antog det xD haha stäng av då ^ Haha, du vet, jag var ironisk. Nejmen, bakom mig står tv:n på med den där hockeymatchen Lite irriterande... ![]()
17 maj, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
^ Nepp, då blir pappa sur xD
17 maj, 2012 20:29 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DobbyLovesVoldemort: jag är linnlovegood därförSkrivet av Borttagen: oj jag viste det O_O viste ni att hon kommer på felix visste du ??? :OOOOOO hur dåååå?????? var ju värsta hemlisen SENASTE NYTT: linnlovegood HAR ÄR GIFT MED GAARA O_O OJSAN HOPSAN!! märkte inte att det var du.. PIIIIIINNNSSAAAAAMMMMMT
17 maj, 2012 20:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
17 maj, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
^ Japp
Men, men. 17 maj, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DobbyLovesVoldemort: oj oj oj dåSkrivet av Borttagen: Skrivet av DobbyLovesVoldemort: jag är linnlovegood därförSkrivet av Borttagen: oj jag viste det O_O viste ni att hon kommer på felix visste du ??? :OOOOOO hur dåååå?????? var ju värsta hemlisen SENASTE NYTT: linnlovegood HAR ÄR GIFT MED GAARA O_O OJSAN HOPSAN!! märkte inte att det var du.. PIIIIIINNNSSAAAAAMMMMMT 17 maj, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
På tv eller "i verkligheten"? 17 maj, 2012 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen