@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Jag beställde Order of the Phoenix på bokrean för 29 kr, och fick hem den i fredags... men jag sparar den tills min 4 timmars tågresa på fredag. Liiiite jobbigt är det Ville köpa den, men jag vill ju ha dem inbundna. Adlibris don't like mee! 4 mar, 2012 20:33 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Jag beställde Order of the Phoenix på bokrean för 29 kr, och fick hem den i fredags... men jag sparar den tills min 4 timmars tågresa på fredag. Liiiite jobbigt är det Ville köpa den, men jag vill ju ha dem inbundna. Adlibris don't like mee! Men 29 kr liksom! Du kan väl ha den i dubbel upplaga sen?
4 mar, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Jag beställde Order of the Phoenix på bokrean för 29 kr, och fick hem den i fredags... men jag sparar den tills min 4 timmars tågresa på fredag. Liiiite jobbigt är det Ville köpa den, men jag vill ju ha dem inbundna. Adlibris don't like mee! Men 29 kr liksom! Du kan väl ha den i dubbel upplaga sen? Jadu det kan man juh. xD 4 mar, 2012 20:36 |
|
scarhead
Lärare |
4 mar, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
haha, det där är typ jag heeela tiden! Särskilt när min lillebror ska visa mig sina suuuperfina legobyggen. -.-' 4 mar, 2012 20:43 |
|
EmahS
Elev |
4 mar, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
Btw, någon som vet när rean på adlibris slutar? Hinner man beställa nåågot på Tisdag kväll? Är för lat för att kolla igenom sidan, haha.
4 mar, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Asså bara så ni vet.
Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa 4 mar, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Asså bara så ni vet. Jag har sjukt dålig humor. Det är en spricka i min skärm tack vare min lillasyster. Jag är sugen på en klubba. Jag är tråkig hela jag. Imorgon ska jag gå till skolan. Jag ska göra ett prov. Och glosor. Som jag inte har orkat träna till. Och nu känner jag mig,som den onödigaste saken gud har gjort misstaget att skapa Du är inte onödig, finaste Erica! 4 mar, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Du är inte tråkig, du är bäst ♥
4 mar, 2012 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen