@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Roxy
Elev |
4 mar, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
JAG VILL HA COOLA!
Mwihihi, ska drick Cola!^^ 4 mar, 2012 19:44 |
|
tite
Elev |
Jag var i Schweiz imorse.
Like. Klockan halv fem. Btw, I lost The Game. And now you did. Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 4 mar, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tite: Jag var i Schweiz imorse. Like. Klockan halv fem. Btw, I lost The Game. And now you did. tiiiiite! FINDêd UUUU! Är på FLÖÖMMHUMÖRR! 4 mar, 2012 19:46 |
|
Ultramannen
Elev |
Skrivet av scarhead: Slytherin nu måste ni hjälpa mig. om Katniss var i ett elevhem på Hogwarts, vilket skulle hon vara då? xd oh yes. ni kanske förstår vad jag ska skriva om. There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
4 mar, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Vill läsa.
Orkar inte läsa. Måste läsa. Ska läsa. Sen. 4 mar, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
I've just finished reading the second book and I'm about to start the third (Yay Remus & Sirius! ♥) now.... I LOVE Harry Freakin' Potter ♥
4 mar, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Känner mig så sjuk klumpig och stor nu. Var jag än går så trampar jag alltid på en ond tå. Fuck you.
4 mar, 2012 20:29 |
|
EmahS
Elev |
Jag beställde Order of the Phoenix på bokrean för 29 kr, och fick hem den i fredags... men jag sparar den tills min 4 timmars tågresa på fredag. Liiiite jobbigt är det
4 mar, 2012 20:30 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag är så uttråkad att jag spelar upp dialoger ur Downton Abbey på facebook, ingen spelar med, de bara gillar, så jag får prata med mig själv .-.
![]()
4 mar, 2012 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen