@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av OliverPhelps: Jag borde byta profilbild... Jag ser ju efterbliven ut! D: GÖR DU INTE ALLS! You look stunning :'D Supersöt! Plus, den där mustachen sitter lysande på dig! 4 mar, 2012 19:06 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av OliverPhelps: Jag borde byta profilbild... Jag ser ju efterbliven ut! D: GÖR DU INTE ALLS! You look stunning :'D Supersöt! Plus, den där mustachen sitter lysande på dig! Haha! Tack för den ♥ Gillar din mucha! Den liksom bara sitter där och smälter in.. Tack!♥
4 mar, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av OliverPhelps: Jag borde byta profilbild... Jag ser ju efterbliven ut! D: NOOOO! NOT YOUR MUSTACHE! D3: Plus att du är söt jue! >8I 4 mar, 2012 19:08 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av OliverPhelps: Jag borde byta profilbild... Jag ser ju efterbliven ut! D: NOOOO! NOT YOUR MUSTACHE! D3: Plus att du är söt jue! >8I Det går ju att fixa en ny bild med samma mustach.. Men, tack ♥
4 mar, 2012 19:15 |
|
si_tonks
Elev |
4 mar, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Det finns snart 3000 sidor O.o OMG O.O Någon som vill hålla tal?! :'D 4 mar, 2012 19:16 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Det finns snart 3000 sidor O.o OMG O.O Någon som vill hålla tal?! :'D Du? x) ![]()
4 mar, 2012 19:17 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: om jag är på talhumör, så. Skrivet av si_tonks: Det finns snart 3000 sidor O.o OMG O.O Någon som vill hålla tal?! :'D 4 mar, 2012 19:24 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: om jag är på talhumör, så. Skrivet av si_tonks: Det finns snart 3000 sidor O.o OMG O.O Någon som vill hålla tal?! :'D Du menar väl skrivhumör? x) ♥♥ ![]()
4 mar, 2012 19:28 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: .....ja. xdSkrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: om jag är på talhumör, så. Skrivet av si_tonks: Det finns snart 3000 sidor O.o OMG O.O Någon som vill hålla tal?! :'D Du menar väl skrivhumör? x) ♥♥ jag tror jag kanske ska bläddra i tråden och citera gamla inlägg. 4 mar, 2012 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen