@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HON SA ATT BEN & JERRY'S VAR ÄCKLIG.
KILL IT WITH FIRE. 4 mar, 2012 16:27 |
|
leumas vän
Elev |
4 mar, 2012 16:35 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av leumas vän: jag har bara smakat på cookie dough!Skrivet av Borttagen: MIN SYSTER HATAR BEN & JERRY'S. Jag har aldrig provat det.
4 mar, 2012 16:37 |
|
J-star Black
Elev |
4 mar, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
Om jag får tre till lyssnare så kommer jag sjunga "The a team" live i radion!
(VARNING! DE KOMMER LÅTA FALSKT!) 4 mar, 2012 16:45 |
|
scarhead
Lärare |
4 mar, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
Asså jag är sugen på glass nu. Och min mamma och lillasyster gör något i köket så jag får inte komma in. Fuck of.
4 mar, 2012 16:49 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men då kanske dom gör något gott!!!Asså jag är sugen på glass nu. Och min mamma och lillasyster gör något i köket så jag får inte komma in. Fuck of.
4 mar, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: Men då kanske dom gör något gott!!! Asså jag är sugen på glass nu. Och min mamma och lillasyster gör något i köket så jag får inte komma in. Fuck of. Det måste dem. Annars går jag till Willys... 4 mar, 2012 16:52 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha!Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: Men då kanske dom gör något gott!!! Asså jag är sugen på glass nu. Och min mamma och lillasyster gör något i köket så jag får inte komma in. Fuck of. Det måste dem. Annars går jag till Willys...
4 mar, 2012 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen