@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: JAG SKA SÄNDA LIVERADIO 15:00 - 16:00: http://www.ustream.tv/channel/mugglarportalen Eller ah.. 15:05 typ XD Jag lyssnar! meee 2 :'D 4 mar, 2012 15:03 |
|
Salazar1
Elev |
Är oerhört lättad att Mugglis är uppe igen! Har spelat sims i typ fem timmar för att fördriva tiden!
Slytherin Pride 4 mar, 2012 15:03 |
|
Borttagen
|
Miyuki Klart jag lyssnar! B)
Haha åh du är för söt. You're making me blush :$ DU SÄGER MITT NAMN SO ADORABLE! 4 mar, 2012 15:04 |
|
si_tonks
Elev |
4 mar, 2012 15:05 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av joel9324: Skrivet av Pixie: Jag kommer inte kunna vara inne så mkt för min dator gick sönder, så nu kan jag knappt vara inne på mugglis :c men ibland lånar jag pappas mac c: MAC MAC MAC MAC!?? GE MIG NU!!!! asadsaiow, vill ha en Mac!! edit; HEJDÅ MUGGLIS FÖR IDAG!! Ses imorgon Jag föredrar att vara på min egen laptop, den här går inte att ta med nånstans....
4 mar, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
jag kan inte vika flytt lådor....
4 mar, 2012 15:07 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av scarhead: nu måste ni hjälpa mig. om Katniss var i ett elevhem på Hogwarts, vilket skulle hon vara då? xd oh yes. ni kanske förstår vad jag ska skriva om. gryffindor tycker jag passar, men slytherin är inte heller omöjligt. jag tänker bara på att hon inte verkar så lockad av berömmelse och framgång vilket gör att hon verkar mer som en gryffindorare, än slytherinare(säger man så?) och hon har ganska många starka åsikter vilket också passar till gryffindor. 4 mar, 2012 15:11 |
|
joel9324
Elev |
HAHA, min mamma är inte hightec.
Hon går in på spotify.com och bara "Vart kan man lyssna på låtarna da?!" ..
4 mar, 2012 15:30 |
|
Borttagen
|
jag kommer bli master of dead i dag ^^ på bara en månad
4 mar, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
Jag äter äpple nu
4 mar, 2012 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen