hur gammal?
Forum > Quidditchplanen > hur gammal?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mums
Elev |
1 sep, 2012 20:55 |
|
amanda1104
Elev |
Kan säga så här... jag är 12 men fyller om bara om någon dag/vecka...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 21:05 |
|
ella potter
Elev |
1 sep, 2012 21:16 |
|
amanda1104
Elev |
12? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 21:32 |
|
ella potter
Elev |
1 sep, 2012 21:48 |
|
amanda1104
Elev |
^är du 12?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 21:49 |
|
ella potter
Elev |
1 sep, 2012 21:53 |
|
amanda1104
Elev |
Yeey
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 21:57 |
|
ella potter
Elev |
1 sep, 2012 22:08 |
|
kakan42
Elev |
12
1 sep, 2012 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen