@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
jag fryser!!!!!
11 nov, 2011 18:26 |
|
Buddha
Elev |
Skrivet av Ida S: Tagga skola imorgon!! Eller vänta nu... Inte så rockigt med sex dagars skolvecka precis efter höstlovet >.> SEX DAGARS SKOLA!!!! ARE U MAD!! Det är skolplikt i Sverige men sex dagars skola! *Skakar på huvudet ALLA elever i eran skola borde strejka på lördagen! 11 nov, 2011 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: Tagga skola imorgon!! Eller vänta nu... Inte så rockigt med sex dagars skolvecka precis efter höstlovet >.> Varför har ni skola på en lördag? D: 11 nov, 2011 18:33 |
|
Buddha
Elev |
Jag har en fråga till alla här:
Jag har sett den här smileysen (</3) väldigt mycket, vad betyder den? 11 nov, 2011 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Buddha: Jag har en fråga till alla här: Jag har sett den här smileysen (</3) väldigt mycket, vad betyder den? Det är ett brustet hjärta.. Typ att man ogillar/är ledsen för ngt tolkar jag den som 11 nov, 2011 18:40 |
|
Borttagen
|
GUYS! I CAN SMELL FOOD!
11 nov, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: GUYS! I CAN SMELL FOOD! :O 11 nov, 2011 18:42 |
|
Buddha
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Buddha: Jag har en fråga till alla här: Jag har sett den här smileysen (</3) väldigt mycket, vad betyder den? Det är ett brustet hjärta.. Typ att man ogillar/är ledsen för ngt tolkar jag den som Ooookej, tack! 11 nov, 2011 18:43 |
|
Borttagen
|
Låt mig gissa... avifors har bakat Key Lime PAJ!
11 nov, 2011 18:45 |
|
Borttagen
|
11 nov, 2011 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen