Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
20 jan, 2012 20:48 |
|
Fang
Elev |
20 jan, 2012 20:53 |
|
Itarildë
Elev |
20 jan, 2012 20:54 |
|
J00KERN
Elev |
20 jan, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
20 jan, 2012 20:57 |
|
The Deathly Hallow
Elev |
american purpose
Jag antar att jag har suttit och kollat olika typsnitt, haha But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know 20 jan, 2012 20:59 |
|
Drake
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Och dessutom skäms jag nästan över att ha lyssnat på Tokio Hotel i sex år medan de flesta personerna i Sverige började lyssna på dem 2007 då de blev stora i självaste Europa. Dessa personer som har lyssnat på de i en längre tid - och då menar jag inte alla, men det finns en stor mängd - anser sig bättre och helt enkelt mer värda för att de var med "från början". Jag blir trött på att folk tror att jag är en av dessa människor som ska sätta sig över dem på grund av att jag har tagit en del av deras musik i fler år än vad de har. Vad spelar det för roll egentligen? Det gör mig inte till ett mer trofast fan. Ja, precis. Samma sak med folk som läst Harry Potter-böckerna när de kom ut... 20 jan, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
20 jan, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
292#p709414
21 jan, 2012 10:20 |
|
Fang
Elev |
Daggmask 7% tycker om den här smaken! Apelsinjuice 100% tycker om den här smaken! Persilja 47% tycker om den här smaken! Röd Curry 46% tycker om den här smaken! Våffla 21 jan, 2012 10:20 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen