Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Jag tog Peter i handen och gick in i rättssalen
Där satt massor av människor och Mas.
Jag och Peter satte oss ner
28 aug, 2013 17:58
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 18:00
|
|
Borttagen
|
" Mas!" Skrek jag och ville springs fram till honom men jag stoppades
28 aug, 2013 18:01
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 18:02
|
|
Borttagen
|
" Låt rättegången börja " sa en dam
" Nå, Mas döms för sexuellt övergrepp och barnmisshandel " sa damen
28 aug, 2013 18:05
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 18:06
|
|
Borttagen
|
" Vill du säga nåt?" Sa damen till Mas
28 aug, 2013 18:07
|
|
Borttagen
|
Jag var och handlade när det hände!" Sa jag
28 aug, 2013 18:10
|
|
Borttagen
|
" Vi har ett vittne, Peter Swanson " sa damen
28 aug, 2013 18:11
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 18:13
|
Du får inte svara på den här tråden.