Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Glee

Forum > Off Topic > Glee

1 2 3 ... 292 293 294 ... 560 561 562
Användare Inlägg
ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Stranger:
ailiiin: Om du vill så kan jag länka min lista när jag kommer hem. :3
DO IT! Den är rätt lång. xD

Jaaa, gärna
Hahaha bäst jag börjar nu dååå ;D

14 okt, 2012 15:04

Stranger
Elev

Avatar


Yep! ^^

Sedan tycker jag att ALLA borde läsa "A Change in the weather" DEN ÄR SÅ BRA!

14 okt, 2012 15:06

Borttagen

Avatar


Finns det några bra Glee fic;s?
Spoiler:
Tryck här för att visa!På svenska!


Jag är på avsnitt 15, säsong 2

14 okt, 2012 15:07

Stranger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Finns det några bra Glee fic;s?
Spoiler:
Tryck här för att visa!På svenska!


Jag är på avsnitt 15, säsong 2

Shame on you. Ingen skriver glee fics på svenska.. Allt blir så awkward på svenska....
Läs på engelska så har jag massa förslag!

14 okt, 2012 15:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Stranger:
Skrivet av Borttagen:
Finns det några bra Glee fic;s?
Spoiler:
Tryck här för att visa!På svenska!


Jag är på avsnitt 15, säsong 2

Shame on you. Ingen skriver glee fics på svenska.. Allt blir så awkward på svenska....
Läs på engelska så har jag massa förslag!
Okej då. Vilken ska jag läsa?

14 okt, 2012 15:14

Stranger
Elev

Avatar


Ohh, Vilka par gillar du? :3

14 okt, 2012 15:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Stranger:
Ohh, Vilka par gillar du? :3
Finchel. c:

14 okt, 2012 15:17

Stranger
Elev

Avatar


Bara? O.o
Jag läser aldrig några enbart Finchel fics..

14 okt, 2012 15:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Stranger:
Bara? O.o
Jag läser aldrig några enbart Finchel fics..
Haha, nej
Men Finchel är det par jag gillar mest.

Det spelar egentligen ingen roll, bara den är bra.

14 okt, 2012 15:23

Stranger
Elev

Avatar


"The Sidhe" - skriven av Chazzam(finns på fanfiction.net)
"A Change in the weather" - skriver av cacophonylights (finns på Livejournal)
"Breathe Me" - skriver av cacophonylights (finns på Livejournal)
"As your shadow crosses mine" - skriven av angelofcaffeine (Livejournal)
"I'll Always Remember You" - skriven av Jenico (fanfiction.net)
"9 to 5" - skriven av EragonArya (Fanfiction.net)
"Dalton Academy" - skriven av LaraElizabeth1 (fanfiction.net)
"As the Camera flashes" - skriven av BackwardsMuffin (fanficion.net)
"Kurt Fabray and Quinn Hummel" - skriven av Phantom of a Rose (fanfiction.net)
Några enstaka av de jag gillar. ^^

14 okt, 2012 15:37

1 2 3 ... 292 293 294 ... 560 561 562

Forum > Off Topic > Glee

Du får inte svara på den här tråden.