@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
JAG VILL SKRIVA NÅGOT MEN JAG VET INTE VAD AAAH
någon som har bra förslag till one shot? ehe och även vilken fandom då jag inte har en blekaste aning. 4 mar, 2012 14:36 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: JAG VILL SKRIVA NÅGOT MEN JAG VET INTE VAD AAAH någon som har bra förslag till one shot? ehe och även vilken fandom då jag inte har en blekaste aning. Kan du inte skriva en HP-THG-cross-over? ^^ ![]()
4 mar, 2012 14:38 |
|
Ultramannen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, en kraftig underdrift, den var überfin! Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Okej Nu har jag suttit två timmar idag och en timme igår med att göra den här; ![]() Asså. Jag är itne nöjd. Men inte missnöjd heller. jag är nörjd imed helheten i bilden. men inte detljerna. Djuren ser helt muppa ut. Den är ju jättefin! OMG jag önskar att jag kunde rita Hogwarts-skölden sådär bra... hehe, tack. Men jättefin är nog att ta i lite There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
4 mar, 2012 14:39 |
|
scarhead
Lärare |
4 mar, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
JAG SITTER OCH ÄTER BRÖD! ♥
Hallelujah! 4 mar, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ultramannen: Skrivet av Borttagen: Ja, en kraftig underdrift, den var überfin! Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Okej Nu har jag suttit två timmar idag och en timme igår med att göra den här; ![]() Asså. Jag är itne nöjd. Men inte missnöjd heller. jag är nörjd imed helheten i bilden. men inte detljerna. Djuren ser helt muppa ut. Den är ju jättefin! OMG jag önskar att jag kunde rita Hogwarts-skölden sådär bra... hehe, tack. Men jättefin är nog att ta i lite Haha xD 4 mar, 2012 14:41 |
|
MizzNina
Elev |
Såg två intressanta saker på anslagstavlan när jag loggade in i morse.
1: Någon har kopierat mig. 2: Någon har identifierat mig. Jag lade bara upp en gif, vilket betyder att någon känner till min nördighet tillräckligt för att identifiera mig från den.. ^_^ Och, jag är så awesome, eller gif:en är så awesome, att den fick bli dubbelpostad. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 4 mar, 2012 14:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 4 kl. 14:42
|
|
scarhead
Lärare |
4 mar, 2012 14:42 |
|
Borttagen
|
Nu måste jag skriva. Jag lovade xD
4 mar, 2012 14:43 |
|
si_tonks
Elev |
4 mar, 2012 14:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen