@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Daphne: okej detta kommer låta jättetöntigt men det är genuint en sådan kulturchock för mig som är en Storstadstjej™ att flytta till en mindre stad och upptäcka att saker är stängda på söndagar?? har gjort samma misstag flera gånger nu och försökt gå till myrorna/bokhandeln/whatever på en söndag och blivit helt ställd av att upptäcka att de inte öppnar igen förrän måndag,.,. sjukaste är ju när man besöker mindre städer/byar och tänker gå ut o käka/ta en drink på någon restaurang och allt stänger tidigt/eller har stängt. Tex när vi var i Luleå i somras (som inte ens är en liten stad) och skulle ut o käka en söndagkväll, fanns ju absolut inget som var öppet mer än hotellrestaurangen eller Max osv... It's shocking Föredrar dock mindre byar/städer så no hate
14 aug, 2022 14:43 |
|
Lazarus
Prefekt |
Första läxan/uppgiften inlämnad! Nu får vi bara se om jag blir godkänd...
14 aug, 2022 18:24 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Leoney: kan meddela att första dagen var underbar och min klass är så härlig. det blir nog bra dettabörjar gymnasiet på måndag, det är OTROLIGT läskigt men herregud vad taggad jag är också. tre år rolig skolgång here i come!! Amicis
15 aug, 2022 16:08 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Leoney: Skrivet av Leoney: kan meddela att första dagen var underbar och min klass är så härlig. det blir nog bra detta börjar gymnasiet på måndag, det är OTROLIGT läskigt men herregud vad taggad jag är också. tre år rolig skolgång here i come!! ahhhhhhh vad fint att höra att du hade det bra!!!! det förtjänar du!! www.kulturforeningennimbus.com 15 aug, 2022 19:01 |
|
Solkatten
Elev |
Är det bara för mig som the body shop hemsidan laggar för mig nästan varje gång jag går in där och har i princip alltid gjort det? Antingen så kan jag inte se kategorierna eller så är sidan verkligen hur seg som helst och tar typ en minut att gå in på sidan när jag har klickat på en länk. Sjukt störande verkligen. Vet inte heller hur man kan kontakta dom om problemet.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 aug, 2022 14:56 |
|
scarhead
Lärare |
gjorde en kundundersökning på bussen för att vara SNÄLL. mannen frågar 'hur gammal är du', jag säger 22 år. '22?' frågar han, chockad. jag nickar. förbereder mig på 'hade trott du var 18' för den är jag van vid. gymnasieåldern typ.
'trodde du skulle säga 15' sa han. aha :-) 16 aug, 2022 15:35 |
|
Lazarus
Prefekt |
Osäker på om jag någonsin lagt upp bilder från när jag och Partner in Crime var till Grantchester, BUT medans vi cyklade på Grantchester Meadows och i själva Grantchester så försökte vi manifestera att det ska komma en säsong till. And guess what? SÄSONG 8 IS HAPPENING
Här är några få bilder iaf ![]()
16 aug, 2022 18:51 |
|
Bokhyllan
Elev |
nu blir det massciterande:
Skrivet av Solkatten: Är det bara för mig som the body shop hemsidan laggar för mig nästan varje gång jag går in där och har i princip alltid gjort det? Antingen så kan jag inte se kategorierna eller så är sidan verkligen hur seg som helst och tar typ en minut att gå in på sidan när jag har klickat på en länk. Sjukt störande verkligen. Vet inte heller hur man kan kontakta dom om problemet. gick in på sidan nu och för mig är den inte alls seg, märkligt att det är så för dig:/ Skrivet av scarhead: gjorde en kundundersökning på bussen för att vara SNÄLL. mannen frågar 'hur gammal är du', jag säger 22 år. '22?' frågar han, chockad. jag nickar. förbereder mig på 'hade trott du var 18' för den är jag van vid. gymnasieåldern typ. 'trodde du skulle säga 15' sa han. aha :-) hahahha ouch. gjorde också en kundundersökning idag faktiskt, men de frågade inte om ålder! (har som 19-åring fått höra att de trott att jag var 14-15:-)) Skrivet av Lazarus: Osäker på om jag någonsin lagt upp bilder från när jag och Partner in Crime var till Grantchester, BUT medans vi cyklade på Grantchester Meadows och i själva Grantchester så försökte vi manifestera att det ska komma en säsong till. And guess what? SÄSONG 8 IS HAPPENING Här är några få bilder iaf men snälla nån vad mysigt!
16 aug, 2022 20:24 |
|
PansyMalfoyParkinson
Elev |
allt mitt hår på hela kroppen som brukar vara rätt mörkt har blivit helt solblekt och jag har blivit så brun. jättefint verkligen ♥
16 aug, 2022 22:02 |
|
Solkatten
Elev |
Idag fyller min brorson 1 år!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 aug, 2022 12:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen