@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Leoney
Elev |
13 aug, 2022 15:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Leoney: börjar gymnasiet på måndag, det är OTROLIGT läskigt men herregud vad taggad jag är också. tre år rolig skolgång here i come!! Jag är också väldigt väldigt avis !! Skulle gärna vilja gå om gymnasiet alltså! Vilken linje ska du gå om man får fråga? : D 13 aug, 2022 16:49 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Leoney: ska LEVA LIVET nu asså Kommer va de bästa 3 åren under din skolgång (obviously snälla färsinga usch), du kommer sakna det resten av livet sen så njut varenda dag, tom när det är tufft med skoluppgifter och diverse prov!! Det kommer vara extremt saknat efteråt
13 aug, 2022 19:52 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Leoney: börjar gymnasiet på måndag, det är OTROLIGT läskigt men herregud vad taggad jag är också. tre år rolig skolgång here i come!! Jag är också väldigt väldigt avis !! Skulle gärna vilja gå om gymnasiet alltså! Vilken linje ska du gå om man får fråga? : D ska gå en korslinje mellan musik och samhäll!! ska verkligen försöka!! så många har sagt det nu så antar att det ligger något i det Amicis
13 aug, 2022 22:17 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Leoney: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Leoney: börjar gymnasiet på måndag, det är OTROLIGT läskigt men herregud vad taggad jag är också. tre år rolig skolgång here i come!! Jag är också väldigt väldigt avis !! Skulle gärna vilja gå om gymnasiet alltså! Vilken linje ska du gå om man får fråga? : D ska gå en korslinje mellan musik och samhäll!! så du vet säkert nu att du kan byta till samhäll efter första året?
13 aug, 2022 22:51 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: ja!! första året blir ett basår, nästa år specifikt samhäll Skrivet av Leoney: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Leoney: börjar gymnasiet på måndag, det är OTROLIGT läskigt men herregud vad taggad jag är också. tre år rolig skolgång here i come!! Jag är också väldigt väldigt avis !! Skulle gärna vilja gå om gymnasiet alltså! Vilken linje ska du gå om man får fråga? : D ska gå en korslinje mellan musik och samhäll!! så du vet säkert nu att du kan byta till samhäll efter första året? Amicis
14 aug, 2022 00:29 |
|
catradora
Elev |
någon här som har tips på något roligt att göra i stockholm en dag som denna, gärna något museum eller liknande? är här med familjen men pappa och syster ska på fotboll som tar stor del av dagen, och känner inte för att bara sitta på hotellet eller gå i affärer som mamma vill
14 aug, 2022 09:09 |
|
Elinaey
Elev |
Skrivet av catradora: någon här som har tips på något roligt att göra i stockholm en dag som denna, gärna något museum eller liknande? är här med familjen men pappa och syster ska på fotboll som tar stor del av dagen, och känner inte för att bara sitta på hotellet eller gå i affärer som mamma vill Kan rekommendera ABBA-museet! 14 aug, 2022 09:57 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av catradora: åka därifrån?någon här som har tips på något roligt att göra i stockholm en dag som denna, gärna något museum eller liknande? är här med familjen men pappa och syster ska på fotboll som tar stor del av dagen, och känner inte för att bara sitta på hotellet eller gå i affärer som mamma vill skojaaaaa du MÅSTE gå till stikkinikki!! bästa glassen som finns!! finns på bla mariatorget, drottninggatan och gamla stan (finns fler men kommer inte på vart just nu ahahaha). trooor all glass är vegansk? inte säker men MYCKET veganskt Amicis
14 aug, 2022 10:08 |
|
Daphne
Elev |
okej detta kommer låta jättetöntigt men det är genuint en sådan kulturchock för mig som är en Storstadstjej™ att flytta till en mindre stad och upptäcka att saker är stängda på söndagar?? har gjort samma misstag flera gånger nu och försökt gå till myrorna/bokhandeln/whatever på en söndag och blivit helt ställd av att upptäcka att de inte öppnar igen förrän måndag,.,.
14 aug, 2022 12:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen