@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
4 mar, 2012 14:16 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har just blivit skribent på en jättestor BB-blogg, Http://bbelva.com
without something there is no nothing 4 mar, 2012 14:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tror inte det, men nu vet jag! Matilda, har jag sagt att jag inte gillar att du har så snygg skor xD alla kommer bli så avundsjuk på mig när jag går i skolan med dom på Ja.. jag ska tvinga mamma att köpa sånna. NU. 4 mar, 2012 14:23 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag fick leta i sex olika affärer, varav två hade inte skorna och alla andra hade inte 38 i storleken. but it was worth it. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: tror inte det, men nu vet jag! Matilda, har jag sagt att jag inte gillar att du har så snygg skor xD alla kommer bli så avundsjuk på mig när jag går i skolan med dom på Ja.. jag ska tvinga mamma att köpa sånna. NU. 4 mar, 2012 14:25 |
|
Borttagen
|
4 mar, 2012 14:29 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej Nu har jag suttit två timmar idag och en timme igår med att göra den här; ![]() Asså. Jag är itne nöjd. Men inte missnöjd heller. jag är nörjd imed helheten i bilden. men inte detljerna. Djuren ser helt muppa ut. Den är ju jättefin! OMG jag önskar att jag kunde rita Hogwarts-skölden sådär bra... ![]()
4 mar, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Okej Nu har jag suttit två timmar idag och en timme igår med att göra den här; ![]() Asså. Jag är itne nöjd. Men inte missnöjd heller. jag är nörjd imed helheten i bilden. men inte detljerna. Djuren ser helt muppa ut. Den är ju jättefin! OMG jag önskar att jag kunde rita Hogwarts-skölden sådär bra... hehe, tack. Men jättefin är nog att ta i lite 4 mar, 2012 14:33 |
|
scarhead
Lärare |
4 mar, 2012 14:34 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Okej Nu har jag suttit två timmar idag och en timme igår med att göra den här; ![]() Asså. Jag är itne nöjd. Men inte missnöjd heller. jag är nörjd imed helheten i bilden. men inte detljerna. Djuren ser helt muppa ut. Den är ju jättefin! OMG jag önskar att jag kunde rita Hogwarts-skölden sådär bra... hehe, tack. Men jättefin är nog att ta i lite Nej, det är det inte! Haha ![]()
4 mar, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: OMG GUD VAD AWESOME heh. Tack ♥ 4 mar, 2012 14:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen