@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
danaykro
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av danaykro: Ayo, är på resa i Frankrike! Tredje gången i mitt liv jag är utomlands (om man inte räknar med Danmark förstås!)! vad kul! reser du runt till olika städer med tåg typ, eller är du på ett ställe? Vi är på ett ställe, men åkte buss och tåg hit! Tog 24 timmar innan vi var framme men det var värt det, hatar att flyga, haha! ![]()
2 aug, 2022 16:21 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av danaykro: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av danaykro: Ayo, är på resa i Frankrike! Tredje gången i mitt liv jag är utomlands (om man inte räknar med Danmark förstås!)! vad kul! reser du runt till olika städer med tåg typ, eller är du på ett ställe? Vi är på ett ställe, men åkte buss och tåg hit! Tog 24 timmar innan vi var framme men det var värt det, hatar att flyga, haha! ja det kan ju ta en stund men tänker att det också kan vara tjusningen med resan! jag hade inte heller flugit dit, av klimatskäl
2 aug, 2022 21:17 |
|
Atira
Elev |
Åh, idag hade jag en sån mysig dag! Träffade en kompis utanför Skansen, vi var på café, tog Djurgårdsfärjan över till Slussen och gick på fotografiska! ^^ ♥
2 aug, 2022 22:26 |
|
Scorperion
Elev |
2 aug, 2022 22:36 |
|
scarhead
Lärare |
NUUUUUU bestämmer jag att augusti ska bli en bra månad. den ska bli SÅ! BRA! det är en av de bästa taylor swift-låtarna för guds skull. to live for the hope of it all. hade verkligen viljat tatuera in det men har tyvärr en flytt o massa möbler att prioritera nu?
3 aug, 2022 11:20 |
|
Bokhyllan
Elev |
om jag får lov att dela med mig av mina bönor lite så ... om de här spår min morgondag kommer det bli en skitdag. nä men seriöst vad är det här för smaker??
bensin, vinäger, järn, spya, pingisboll
3 aug, 2022 22:43 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: om jag får lov att dela med mig av mina bönor lite så ... om de här spår min morgondag kommer det bli en skitdag. nä men seriöst vad är det här för smaker?? bensin, vinäger, järn, spya, pingisboll du kommer göra en sallad, men istället för vinäger råkar du ta bensin, och på grund av detta spyr du upp pingisbollar gjorda av järn www.kulturforeningennimbus.com 4 aug, 2022 11:00 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Bokhyllan: om jag får lov att dela med mig av mina bönor lite så ... om de här spår min morgondag kommer det bli en skitdag. nä men seriöst vad är det här för smaker?? bensin, vinäger, järn, spya, pingisboll du kommer göra en sallad, men istället för vinäger råkar du ta bensin, och på grund av detta spyr du upp pingisbollar gjorda av järn tack för spådomen! jag får helt enkelt undvika att göra en sallad med vinäger så är det ingen fara. eller så är det så att jag inte kan undvika det för att det just är en spådom hmm
4 aug, 2022 13:48 |
|
Salem
Lärare |
5 aug, 2022 15:35 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Hallå. Jag tänker rädda planeten med hjälp av pappersugrör.
5 aug, 2022 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen