@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kattbjörn
Prefekt |
Min bebis sov nästan 6 timmar inatt!! Vilket innebar att jag fick sova kring 5 timmar i ett svep och det är det längsta jag sovit sedan början av juli!
1 aug, 2022 08:03 |
|
Salem
Lärare |
1 aug, 2022 10:43 |
|
Leoney
Elev |
1 aug, 2022 10:47 |
|
Solkatten
Elev |
Om lite mer än två veckor fyller min brorson redan 1 år! ♥ ♥ Han börjar bli stor.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2022 15:15 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Igår började jag läsa Harry Potter för min sambo! Han är inget fan av HP (än...), han har sett alla filmer och tycker de är ganska bra. Jag blev sugen på att läsa om dem men kom då på idén att läsa dem för honom. Så ikväll blir det kapitel 2!
![]()
1 aug, 2022 18:59 |
|
PansyMalfoyParkinson
Elev |
flyttat till värsta hamnen i malmö idag. riktigt snobbigt men asså att ha så nära till havet och utsikten och den jättestora konstiga gräsmattan e så nödvändigt för att palla bo i malmö
1 aug, 2022 19:40 |
|
Newt's Niffler
Elev |
IDAG SLÄPPS ARTISTER OCH TALARE OCH ANDRA NYHETER FÖR CLIMATE LIVE!!!
Håll utkik på våra sociala medier och på hemsidan! Några har redan släppts, men fler kommer under dagen! Kika gärna in och hypea med oss! Och kom gärna på konserterna också! 19/8 - Malmö 26/8 - Linköping 2/9 - Göteborg https://climatelive.se/ @climateliveswe på instagram 2 aug, 2022 10:42 |
|
danaykro
Elev |
Ayo, är på resa i Frankrike! Tredje gången i mitt liv jag är utomlands (om man inte räknar med Danmark förstås!)!
![]()
2 aug, 2022 11:20 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Skrivet av Leoney: AND THE RUST ON YOUR DOOR I NEVER NEEDED ANYTHING MOOOOORE 2 aug, 2022 13:23 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Newt's Niffler: IDAG SLÄPPS ARTISTER OCH TALARE OCH ANDRA NYHETER FÖR CLIMATE LIVE!!! Håll utkik på våra sociala medier och på hemsidan! Några har redan släppts, men fler kommer under dagen! Kika gärna in och hypea med oss! Och kom gärna på konserterna också! 19/8 - Malmö 26/8 - Linköping 2/9 - Göteborg https://climatelive.se/ @climateliveswe på instagram konserterna är gratis också! Skrivet av danaykro: Ayo, är på resa i Frankrike! Tredje gången i mitt liv jag är utomlands (om man inte räknar med Danmark förstås!)! vad kul! reser du runt till olika städer med tåg typ, eller är du på ett ställe?
2 aug, 2022 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen