@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Leoney
Elev |
22 jul, 2022 22:58 |
|
scarhead
Lärare |
okej jag vet Vi Fattar Du Har Precis Haft Corona Nu Bla Bla låt mig va okej för här är grejen
jag blir aldrig sjuk!!! kan bli förkyld rätt ofta, t.ex. varje vår och höst blir jag aaalltid förkyld men det är så sällan jag faktiskt blir sjuk på riktigt. och jag får ALDRIG feber. aldrig!! högst en gång om året, oftast en gång varannat år typ. jag var sjuk i vintras med någon hosta idk säkert ngn inflammation i stämbanden elr ngt, och jag blev rätt sjuk i våras också med feber. så nu när jag blev sjuk i veckan trodde jag att halsonten som det började med var en vanlig minimal grej som hänt innan och som brukar gå över på kanske en dag, max två dagar. nej nej nej jag får feber och ligger typ förlamad o svettas i tre dagar??? halsonten blir till hosta och näsan rinner och blir täppt och gud vet vad. mådde FÖRJÄVLIGT. var inte ens hemma hahahha så när jag väl blev frisk nog för att åka hem och upptäcka att nämen det är covid jag visst har i kroppen faaaantastiskt, då börjar jag ändå känna mig frisk. nu har jag dock gått runt o varit yr i två dagar??? det kommer och går. nu har jag precis ätit (min matlust har varit borta när jag var sjuk också. puts väck. på återseende. hejdå sa den. hejdå vi ses adjö farväl godnatt sov gott min vän.) o varit utomhus så nu är det bättre men tro fan att jag emellanåt blir helt Omtumlad för helt plötsligt känns det som hela skallen snurrar omkull. men jag har varit feberfri i flera dagar och har knappt någon hosta kvar så är tekniskt sett frisk trots att jag är så trött i kroppen hahahhaha. corona är verkligen a gift that keeps on giving. jag tänker att jag hade egentligen inte ens så många eller så jobbiga symtom och är vaccinerad med tre doser (dock sista dosen i januari . så ? idk how that works im sorry) men ändå!! kände mig helt golvad det är galet 23 jul, 2022 17:44 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Jag har börjat lyssna på Harry Potter-böckerna på storytel och ah vilken nostalgi! Jag har inte läst dem sen jag var typ 13
www.kulturforeningennimbus.com 24 jul, 2022 19:46 |
|
Katla
Elev |
sitter på ett tåg just nu!!! som jag suttit på sen 05:11 haha. mysigt m morgontåg ändå
♏︎ 25 jul, 2022 05:58 |
|
MerlinsBeard
Elev |
25 jul, 2022 06:15 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har börjat med att ta mig igenom listan med alla Marvel filmer! Vet inte hur länge jag har tänkt mig att jag ska göra det. Jag har Captain America: The First Avenger & Marvel’s The Avengers kvar av fas 1! Hade ingen aning om att det fanns olika faser innan jag kollade upp vilka Marvel filmer det egentligen fanns (vilket är sjukt många haha). Älskar att äntligen se alla filmer och få reda på historien ordentligt när man har sett iaf några filmer och vet ändå en del om många saker men samtidigt ändå inte...... mycket förklaras nu när man ser alla och i den ordningen dom kom ut.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jul, 2022 22:26 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
(Några) saker jag har gjort i helgen:
Brottats i en klump med människor Sjunkit ned med båda benen till låren i en djup myr Ylat som en varg Skrattat Gråtit Gjort astrala resor Tömt ett överfullt dass Stått framför en myrstack som är högre än jag och mött min barndomsfobi Varit för illa förberedd med reservdiabetesprylar och gått med på att låta någon försöka kontakta ambulans åt mig från långt ute i skogen med mycket dålig täckning Avbokat ambulans då situationen löst sig Vem är jag nu igen och vad är mitt liv? Jag vet fan inte, men roligt är det. 25 jul, 2022 23:33 |
|
Solkatten
Elev |
Jag förstår mig verkligen inte på grejen med att det har blivit så populärt att ha så fruktansvärt små hundar, nästan som att det blivit en grej att ha en så liten hund som möjligt... en del jag har sett är ju mindre än en katt! Jag skulle aldrig vilja ha en sådan liten hund... antar att det mest är dom som bor på stan och i samhällen som har så små hundar... jag vet att många är rädda för stora hundar men personligen tycker jag att större hundar (inte alla såklart) är mer lugnare än små jobbiga.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2022 17:26 |
|
Wistful
Elev |
Okej hade verkligen tänkt se Sverige-England matchen men missade en stor del pga att jag var iväg på annat under kvällen. Ska precis leta upp en länk för livesändningen och ser 3-0 till England
Nope, utsätter mig ej för detta
26 jul, 2022 22:30 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Wistful: gick ifrån vardagsrummet precis innan det blev 4-0. det gör ont i själen... vi får hoppas på bronsetOkej hade verkligen tänkt se Sverige-England matchen men missade en stor del pga att jag var iväg på annat under kvällen. Ska precis leta upp en länk för livesändningen och ser 3-0 till England Nope, utsätter mig ej för detta Amicis
26 jul, 2022 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen