@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Jag längtar så mycket till imorgon då det ska bli svalare. Jag är så trött på den här värmen nu. Det har bara varit såhär varmt i två dagar men det känns som att det har varit längre än så. Jag kollade temperaturen i skuggan för bara några minuter sedan och då visades det vara 32 grader. Man får ju ingen paus från värmen för det är varmt även på nätterna också vilket gör det dubbelt så jobbigt. Jag hade verkligen inte klarat av med att bo i ett varmt land då jag tycker att två dagar med 30+ är för mycket haha. Jag tycker att 25 grader känns mer lagom, inte mer än så... jag saknar inte sommaren 2018 iaf då det konstant var 30-35 grader. : ))) Den sommaren kommer jag inte glömma. Tycker att sommaren är lite överskattad faktiskt, så himla fantastisk är den faktiskt inte. Lika bra att flytta till Storlien eller norr om polcirklen. Vi hade 4 dagar varmt för några veckor sedan, och mestadels 13-17°C och regn sedan dess. Igår var det perfekt med solglimtarna ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 jul, 2022 09:30 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tänkte börja använda Spotify igen vilket jag inte har gjort på hur många år som helst känns det som. Har mest lyssnat på musik via YouTube. Jag undrar dock hur man byter användarnamnet? Jag har ändrat namnet som står i det högra hörnet men när jag går in på min profils kontoöversikt så bredvid användarnamn står det bara ett långt namn av siffror och bokstäver?
Kintsugi: Dock tycker jag inte om när det är för kallt eller. xD Är en sådan person som är känslig för både värme och kyla hahah. Så många gånger som det antingen är för kallt eller för varmt. Vad gör du där uppe? Själv har jag aldrig varit så långt uppe i Sverige men det hade varit häftigt att vara det någon gång iaf. Är nyfiken på naturen där uppe! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jul, 2022 12:17
Detta inlägg ändrades senast 2022-07-22 kl. 12:18
|
|
scarhead
Lärare |
såååå på två veckor har jag alltså
- flugit för första gången själv. första gången på fyra år. till finland. är dessutom väldigt väldigt flygrädd så ni förstår ju - hängt med mina släktingar i finland en vecka - blivit antagen till universitet - skaffat lägenhet - bilat o åkt färja hem - fått corona - smittat min pojkvän kan jag få en veckas paus nu tack 22 jul, 2022 12:17 |
|
Klaestron
Elev |
21 grader idag, så himla skönt! Men jorden är så sjuk att det börjar bli normalt med en 15-17 gradig förändring i temperatur över natten
22 jul, 2022 12:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Klaestron: 21 grader idag, så himla skönt! Men jorden är så sjuk att det börjar bli normalt med en 15-17 gradig förändring i temperatur över natten Ena dagen läser man om extremhetta, andra dagen läser man istället om extrema regnskurer som ska komma i vissa delar av landet. Försöker att inte läsa nyheterna så mycket då man bara blir rädd. Mörk värld vi lever i just nu på alla sätt, inte bara klimatet... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jul, 2022 12:25 |
|
Fjalar
Elev |
Solkatten Spotify har skrivit här att man inte kan ändra det namnet
"All new Spotify accounts have an automatically created username that usually is a string of letters and numbers. This allows our users to be able to choose a display name. If you only see the auto-generated username, we'd recommend logging out and logging back it, and you can take a look here to see how to set up a display name. The automatically generated username should show only on your account overview page as an unique indicator for your account." 22 jul, 2022 12:56 |
|
Klaestron
Elev |
Dags att gå ut och meka cykel, är så tacksam att jag bor tillräckligt nära att kunna cykla eller gå till jobbet nu när vi flyttat!
22 jul, 2022 13:36 |
|
Salem
Lärare |
Igår var det 33 grader. Döden. Mådde skit varenda minut och jag var utomhus i ca 6h pga vi skulle se Lady Gaga i Friends Arena...... Och det var ju inte kallare inne i arenan kan jag säga..........................OCH PYROTEKNIK???????? Var ju en mör jävla paprika igår natt när jag kom hem efter att ha bastat i 10h. Fyhelvete ge mig höst och regn ASAP tack
22 jul, 2022 13:52 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Eftersom jag var på Lady Gaga igår och helt inne i det lyckades jag missa min 10 ÅRSDAG på mugglis?!
Så grattis till mig i efterskott, jag gjorde inte mycket bra beslut som 14-åring, men att bli medlem här var åtminstone ett av de bättre ♥
22 jul, 2022 15:36 |
|
Atira
Elev |
Nästa vecka ska jag vara kattvakt åt en kompis/kollegas katt i några dagar! Den kommer och bor hos mig! Kommer bli jättemysigt!
22 jul, 2022 22:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen