@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
när jag åkte till min pojkvän i söndags med lite halsont så trodde jag inte att jag skulle overstay my welcome för att jag skulle få feber tre dagar i rad och bli sängliggande men här är jag
19 jul, 2022 19:39 |
|
Fjalar
Elev |
när man tänker posta the shortsnouts nya video i Erfas fanclub men har sista inlägget
20 jul, 2022 12:48 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av scarhead: mrs bennet would have been so proud när jag åkte till min pojkvän i söndags med lite halsont så trodde jag inte att jag skulle overstay my welcome för att jag skulle få feber tre dagar i rad och bli sängliggande men här är jag ![]()
20 jul, 2022 19:07 |
|
Emmi
Prefekt |
alltså simläraryrket ♥
är andra året på samma strand, har bägge åren haft ansvar för "teknikgrupperna", de lite äldre och högre märkern. Idag skulle vi simma crawl och alltså vilken teknik de hade? Var så stolt över dem. Frågade vart de lärt sig så grymt bra och en av dem svarade att jag lärde dem ifjol. DET är stolthet ändå. Det är klart jag inte kan lära dem simma men jag kan instruera dem och nöta det med dem tills jag tycker det ser okej ut i mina ögon. Då har jag endå hört jag är ganska noga med mina bedömningar men dedär ungarna... Kommer va kvar tills den sista av dem tar det sista märket ♥
20 jul, 2022 22:24 |
|
Medi
Elev |
20 jul, 2022 22:58 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Fjalar: när man tänker posta the shortsnouts nya video i Erfas fanclub men har sista inlägget jag kan vara räddaren i nöden visste inte ens att de lagt upp en ny video, eller tänkt på att de gör det, på en yt-kanal?
21 jul, 2022 08:49 |
|
Solkatten
Elev |
Jag längtar så mycket till imorgon då det ska bli svalare. Jag är så trött på den här värmen nu. Det har bara varit såhär varmt i två dagar men det känns som att det har varit längre än så. Jag kollade temperaturen i skuggan för bara några minuter sedan och då visades det vara 32 grader. Man får ju ingen paus från värmen för det är varmt även på nätterna också vilket gör det dubbelt så jobbigt. Jag hade verkligen inte klarat av med att bo i ett varmt land då jag tycker att två dagar med 30+ är för mycket haha. Jag tycker att 25 grader känns mer lagom, inte mer än så... jag saknar inte sommaren 2018 iaf då det konstant var 30-35 grader. : ))) Den sommaren kommer jag inte glömma. Tycker att sommaren är lite överskattad faktiskt, så himla fantastisk är den faktiskt inte.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2022 15:53 |
|
Emmi
Prefekt |
tackade officiellt Ja till en lägenhet på Åland, börjar skolan om en månad och en dag.. Sjukt hur nära vi är?!
21 jul, 2022 21:02 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag längtar så mycket till imorgon då det ska bli svalare. Jag är så trött på den här värmen nu. Det har bara varit såhär varmt i två dagar men det känns som att det har varit längre än så. Jag kollade temperaturen i skuggan för bara några minuter sedan och då visades det vara 32 grader. Man får ju ingen paus från värmen för det är varmt även på nätterna också vilket gör det dubbelt så jobbigt. Jag hade verkligen inte klarat av med att bo i ett varmt land då jag tycker att två dagar med 30+ är för mycket haha. Jag tycker att 25 grader känns mer lagom, inte mer än så... jag saknar inte sommaren 2018 iaf då det konstant var 30-35 grader. : ))) Den sommaren kommer jag inte glömma. Tycker att sommaren är lite överskattad faktiskt, så himla fantastisk är den faktiskt inte. Håller med, föredrar svalare somrar. Vi hade 36 idag och kaninerna orkar ingenting, då hade vi ändå 27-28 inne trots mörkläggning och stängda fönster.. Nu kör vi AC för att kyla ner igen
21 jul, 2022 21:06 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av scarhead: update det är visst corona jag har så det förklarar ett och annatnär jag åkte till min pojkvän i söndags med lite halsont så trodde jag inte att jag skulle overstay my welcome för att jag skulle få feber tre dagar i rad och bli sängliggande men här är jag 21 jul, 2022 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





visste inte ens att de lagt upp en ny video, eller tänkt på att de gör det, på en yt-kanal?


Mugglarportalen