@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
hjälp vad tomt allt blev utan ett konvent att arra?? både i livet och på framsidan av mugglis
www.kulturforeningennimbus.com 14 jul, 2022 14:29 |
|
PansyMalfoyParkinson
Elev |
har snöat in på långärmad baddräkt. lika bra att köpa. e surfare nu
14 jul, 2022 19:08 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Bokhyllan: poängen var att mattis är en finne som bott i borås hela sitt liv and im neither så om ngn av oss två borde ha koll på butiken så är det mattis hahahah Skrivet av mitchan: Skrivet av Emmi: HAHAHA ja jag reflekterade över det när jag skrev inläggetSkrivet av mitchan: skrattar, sjukt ändå att mitchan av alla människor visste detta Skrivet av scarhead det finns ju en gullig liten finsk matbutik på druvefors i borås som säkert har ditt finska favvobröd and if they dont är dom GARANTERAT willing to köpa in det :jag må snacka mycket skit om finland men i slutet av dagen så finns mitt favoritbröd (som är det bästa jag vet utan överdrift jag kan äta farliga mängder av det) här och den vinsten är oslagbar dom verkar jättegulliga väntar på bussen precis utanför varje morgon och brukar kolla in och ba. aw. like gav JAG just MATILDA tips om en FINSK butik I BORÅS ? tbf så är ju borås ett finskt förvaltningsområde för att många från finland flyttade hit efter andra världskriget för att jobba i textilindustrin, men ändå! jahaa hahahha ja det kändes som att det fanns en poäng jag missade
14 jul, 2022 23:15 |
scarhead
Lärare |
NU! nu håller vi tummarna för mig. nu manifesterar vi det här tillsammans. nu ska det fan gå min väg här
15 jul, 2022 12:33 |
|
Frivolt
Elev |
NU HAR JAG SEMESTER ♥ !!!!!
15 jul, 2022 17:35 |
|
Emmi
Prefekt |
sjukt att jag om en månad ska pröva på att va ÅLÄNNING av alla ting man kan göra på denna jord.. Och studera ska jag också.. Får se hur många veckor det tar innan jag är hemma i Vasa igen..
15 jul, 2022 19:50 |
|
Klaestron
Elev |
Dag 6 efter flytt. Jag har äntligen fått upp min dator! Vi har börjat på in oss och allt är nytt, försöker få in lite goda vanor när jag ändå håller på liksom
15 jul, 2022 21:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag är så löjligt lycklig just nu och ser fram emot allt som resten av det här året har att erbjuda mig ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 jul, 2022 22:03 |
scarhead
Lärare |
Skrivet av scarhead omfg det funkade jag har skaffat lägenhet? :NU! nu håller vi tummarna för mig. nu manifesterar vi det här tillsammans. nu ska det fan gå min väg här 15 jul, 2022 22:35 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av scarhead :Skrivet av scarhead omfg det funkade jag har skaffat lägenhet? :NU! nu håller vi tummarna för mig. nu manifesterar vi det här tillsammans. nu ska det fan gå min väg här Nice, grattis!!
15 jul, 2022 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

:



Mugglarportalen