@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Leoney: på dator är de vita, och på mobil är de röda! Jag lade märke till det nu! Är inne på datorn nu och nu ser det ut som det var innan. Har det alltid varit så eller när ändrades detta? Har aldrig tänkt på detta innan...... man lär sig fortfarande nya saker om mugglis tydligen haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2022 19:19 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Solkatten: åtminstone sen jag blev medlem 2019 ahahahahaSkrivet av Leoney: på dator är de vita, och på mobil är de röda! Jag lade märke till det nu! Är inne på datorn nu och nu ser det ut som det var innan. Har det alltid varit så eller när ändrades detta? Har aldrig tänkt på detta innan...... man lär sig fortfarande nya saker om mugglis tydligen haha. Amicis
12 jul, 2022 19:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Leoney: Skrivet av Solkatten: åtminstone sen jag blev medlem 2019 ahahahaha Skrivet av Leoney: på dator är de vita, och på mobil är de röda! Jag lade märke till det nu! Är inne på datorn nu och nu ser det ut som det var innan. Har det alltid varit så eller när ändrades detta? Har aldrig tänkt på detta innan...... man lär sig fortfarande nya saker om mugglis tydligen haha. Jag blev medlem 2011 men har ingen aning haha eller så har det alltid varit så? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2022 20:02 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Atira: KAN vi bara alla inse hur otroligt fint Lunds Universitetsbibliotek är!!! nej men åh vad fint! känns som att jag borde ha gått förbi det när jag var där i april men minns faktiskt inte Jaa! ♥ Jag tror det är en del av universitets bibliotek, kan finnas fler byggnader och några mer moderna? Skulle bo på det biblioteket om jag pluggade där! 12 jul, 2022 21:04 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av mitchan: skrattar, sjukt ändå att mitchan av alla människor visste detta Skrivet av scarhead: det finns ju en gullig liten finsk matbutik på druvefors i borås som säkert har ditt finska favvobröd and if they dont är dom GARANTERAT willing to köpa in det jag må snacka mycket skit om finland men i slutet av dagen så finns mitt favoritbröd (som är det bästa jag vet utan överdrift jag kan äta farliga mängder av det) här och den vinsten är oslagbar dom verkar jättegulliga väntar på bussen precis utanför varje morgon och brukar kolla in och ba. aw.
12 jul, 2022 21:33 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Emmi: HAHAHA ja jag reflekterade över det när jag skrev inläggetSkrivet av mitchan: skrattar, sjukt ändå att mitchan av alla människor visste detta Skrivet av scarhead: det finns ju en gullig liten finsk matbutik på druvefors i borås som säkert har ditt finska favvobröd and if they dont är dom GARANTERAT willing to köpa in det jag må snacka mycket skit om finland men i slutet av dagen så finns mitt favoritbröd (som är det bästa jag vet utan överdrift jag kan äta farliga mängder av det) här och den vinsten är oslagbar dom verkar jättegulliga väntar på bussen precis utanför varje morgon och brukar kolla in och ba. aw. like gav JAG just MATILDA tips om en FINSK butik I BORÅS ? ![]()
12 jul, 2022 21:52 |
|
Solkatten
Elev |
Djupaste bilden av universums galaxer, 13 miljarder år sedan!
https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/nasa-djupaste-bilden-av-universum-ar-tagen Så häftigt! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2022 22:33 |
|
scarhead
Lärare |
12 jul, 2022 23:06 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Atira: det är jättefint men! inuti ser det ut som ditt local linoleumbibliotek (fast stort)Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Atira: KAN vi bara alla inse hur otroligt fint Lunds Universitetsbibliotek är!!! nej men åh vad fint! känns som att jag borde ha gått förbi det när jag var där i april men minns faktiskt inte Jaa! ♥ Jag tror det är en del av universitets bibliotek, kan finnas fler byggnader och några mer moderna? Skulle bo på det biblioteket om jag pluggade där! another day, another slay 13 jul, 2022 10:31 |
|
danaykro
Elev |
Skrivet av scarhead: tack!!! ska skaffa mig en riktigt ful dialekt o bli såååå skånsk Hey! Som malmöbo känner jag mig kränkt när du säger så där!! Den fula dialekten finns i norra Skåne!!! ![]()
13 jul, 2022 11:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen