@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Resan till England har varit så fin och bra! Fått träffa farmor, alla sa (eller i alla fall försökt säga) han och Alex, jag har sett Rammstein med pojkvännen, var till London och min favoritbokaffär och det har varit bra i det stora hela. Det jobbigaste var att säga hejdå till farmor, med vetskapen att det most likely är sista gången jag fått krama om henne. Hon är fan bäst ♥ Vi kollade bl a ett program där det var en ickebinär person, och farmors kommentar var "Det där är inte hon och inte han, utan hen, eller hur?" följt av "Se, jag kan saker!" Bästa, bästa farmor ♥♥♥ Varför kan inte alla bara vara som din farmor? ♥ ! Världens hade varit så mycket bättre då! 7 jul, 2022 21:59 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Vandrat fram och tillbaka på en marknad idag och fått hem godisremmar, munkar och langos!! Denna dagen är så mkt bättre än gårdagen.
8 jul, 2022 15:11 |
|
Lazarus
Prefekt |
Det märks så mycket när jag glömt/inte kunnat ta min medicin (woop förkylning från helvetet så jag bara kunnat få i mig vätska typ...) för att hjärnan vill så mycket men kroppen har noll ork så jag sitter rastlös. Och när jag väl gör något så blir jag sjukt trött efter en kort stund. Nä, hatar bipolär när jag är utan medicin, allt förstärks såååå mycket då.
9 jul, 2022 19:33 |
|
scarhead
Lärare |
kan inte tänka för mycket på faktumet att min kändiscrush o mitt livs kärlek från när jag var 14 år är förlovad för det gör mig så irrationellt arg. ja han är en internationell musiker. vadårå
10 jul, 2022 11:46 |
|
Scorperion
Elev |
10 jul, 2022 20:26 |
|
scarhead
Lärare |
jag må snacka mycket skit om finland men i slutet av dagen så finns mitt favoritbröd (som är det bästa jag vet utan överdrift jag kan äta farliga mängder av det) här och den vinsten är oslagbar
10 jul, 2022 23:02 |
|
Daphne
Elev |
pink floyd-kedjan på anslagstavlan ♥ love u vilka ni än är
11 jul, 2022 00:06 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av scarhead: jag må snacka mycket skit om finland men i slutet av dagen så finns mitt favoritbröd (som är det bästa jag vet utan överdrift jag kan äta farliga mängder av det) här och den vinsten är oslagbar oh god, nu har jag en halv liten livskris för detta fick mig att inse hur många olika matgrejer jag inte bara kommer kunna gå och köpa i närmaste affär när jag flyttat i framtiden hahah hjälp
11 jul, 2022 08:33 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av scarhead: det finns ju en gullig liten finsk matbutik på druvefors i borås som säkert har ditt finska favvobröd and if they dont är dom GARANTERAT willing to köpa in det jag må snacka mycket skit om finland men i slutet av dagen så finns mitt favoritbröd (som är det bästa jag vet utan överdrift jag kan äta farliga mängder av det) här och den vinsten är oslagbar dom verkar jättegulliga väntar på bussen precis utanför varje morgon och brukar kolla in och ba. aw. ![]()
11 jul, 2022 12:50 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Lazarus: Resan till England har varit så fin och bra! Fått träffa farmor, alla sa (eller i alla fall försökt säga) han och Alex, jag har sett Rammstein med pojkvännen, var till London och min favoritbokaffär och det har varit bra i det stora hela. Det jobbigaste var att säga hejdå till farmor, med vetskapen att det most likely är sista gången jag fått krama om henne. Hon är fan bäst ♥ Vi kollade bl a ett program där det var en ickebinär person, och farmors kommentar var "Det där är inte hon och inte han, utan hen, eller hur?" följt av "Se, jag kan saker!" Bästa, bästa farmor ♥♥♥ nämen nu börjar jag nästan gråta här på tåget, så fint att hon försöker lära sig och sen att det kanske var sista gången du träffade henne, hjärtat både växer och brister♥♥♥
11 jul, 2022 13:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen